سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

برترین‌های سابقات دانش آموزان دختر کشور- مقطع ابتدایی معرفی شدند

بهترین دروازه‌بان و بهترین بازیکن در رشته های فوتسال و هندبال و استعدادهای برتر تمامی رشته‌های مینی رقابت‌های دانش آموزان مقطع ابتدایی دختر کشور مشخص شدند.

به گزارش گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران؛، با پایان رقابت‌های بیست و پنجمین دوره مسابقات دانش آموزان دختر مقطع ابتدایی در کشور و انجام مراسم اختتامیه اسامی نفرات برتر از سوی ناظران فنی رشته‌های مینی اعلام شد.

در رشته فوتسال ابتدایی دختران «هانیه افگر» از استان کهکیلویه و بویراحمد با زدن 9 گل به عنوان بهترین گل زن، «کیمیا محمدی» از استان البرز به عنوان بهترین دروازه بان و « مریم محمدی کناری» از استان البرز به عنوان بهترین بازیکن این دوره از مسابقات انتخاب ومعرفی شدند.

در رشته هندبال « فاطمه برات پور» از استان اصفهان با ثبت 33 گل به عنوان خانم گل ، «کیمیا حیدری» از شهرستان‌های تهران به عنوان بهترین دروازه‌بان و «نگین بشارتی» از استان فارس به عنوان تکنیکی‌ترین بازیکن شناخته شدند.

گفتنی از سوی تمام ناظران فنی رشته‌های مینی در تمامی رشته‌های فوتسال، والیبال، بسکتبال و هندبال استعدادهای برتر شناسایی شده که طی لیستی اسامی این ورزشکاران نخبه و مستعد همراه با مشخصات فردی این ورزشکاران در اختیار کمیته استعدادیابی فدراسیون ورزش دانش آموزی کشور قرار گرفته است.

انتهای پیام/

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
ناشناس
۱۹:۲۲ ۱۲ شهريور ۱۳۹۵
لطفا بروز كنين خبراتونو