سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

دستگیری سرکرده باند مخوف زورگیری با تیر پلیس/زورگیری از مردم با تهدید اسلحه،قمه،شوکر و . . .

فرمانده انتظامی خراسان رضوی گفت: سرکرده باند زورگیری های همراه با تهدید اسلحه کمری ساچمه ای در مشهد دستگیر شد.

به گزارش خبرنگار حوادث باشگاه خبرنگاران، سردار بهمن امیری مقدم اظهار کرد: در پی گزارش چند فقره زورگیری های خشن با تهدید اسلحه کمری و قمه از شهروندان در منطقه غرب مشهد و با توجه به حساسیت موضوع تیم ویژه ای از افسران آگاهی سرکلانتری غرب با هدایت مستقیم فرمانده انتظامی مشهد تحقیقات خود را در این باره آغاز کردند.
 
وی افزود:اکیپ آگاهی کلانتری شهرک ناجا در این ماموریت ضربتی با پیگیری دقیق سرنخ های موجود،دو تن از عاملان این سرقت های مخوف را چهره زنی و تحت تعقیب قرار دادند.
 
فرمانده انتظامی خراسان رضوی گفت:سارقان بدون توجه به دستورر ایست پلیست از صحنه گریختند که پس از طی مسافتی،ماموران انتظامی با استفاده از قانون بکار گیری سلاح اقدام به تیراندازی هوایی کرده وبا شلیک گلوله به لاستیک خودرو،این وسیله نقلیه را که یک دستگاه خودرو پراید بود متوقف کردند.
 
امیری مقدم خاطر نشان کرد:در این عملیات سرکرده باند دستگیر شد ولی همدست او با استفاده از تاریکی شب متواری شد،همچنین باید یادآور شد در بازرسی از متهم دستگیر شده یک قبضه قمه،یک قبضه چاقو و یک قبضه اسلحه کلت کمری ساچمه ای،شوکر و اسپری فلفلی به همراه تعدادی کارتهای اعتباری،عابر بانک های مسروقه و اسناد بانکی متعلق به مالباختگان،یک عدد بی سیم دستی کوچک،دو عدد دستبند پلاستیکی،سه عدد  ماسک کاغذی و 4 ماسک مشکیو چند جفت دستکش کشف شد.
 
انتهای پیام/
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
ناشناس
۲۰:۰۰ ۲۰ آبان ۱۳۹۵
واقعا عالی بود تشکر میکنم