سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

مرکز کنترل و پایش سلامت بهداشت و محیط زیست در هر استان راه‌اندازی‌می‌شود

رئیس کمیسیون سلامت شورای شهر تهران از راه اندازی مرکز کنترل و پایش سلامت بهداشت و محیط زیست در هر استان توسط شهرداری‌ها خبر داد.

به گزارش خبرنگار اجتماعی باشگاه خبرنگاران ،رحمت‌اله حافظی از تشکیل کمیسیون سلامت، محیط زیست و خدمات شهری در مجمع مشورتی شوراهای اسلامی کلانشهرها و استان‌ها خبر داد و گفت:‌ بعد از تشکیل این کمیسیون طرح "الزام شهرداری‌های مراکز استان‌ها به راه اندازی مرکز کنترل و پایش سلامت بهداشت و محیط زیست" مطرح و پس از بررسی به تصویب رسید.
وی ادامه داد: توافق‌نامه این طرح میان سازمان محیط زیست و مجمع مشورتی است بار اصلی آن نیز در ماده 3 یعنی تامین هزینه‌ها است در واقع این مراکز باید توسط شهردار‌یها ایجاد و تکمیل شود و تمامی هزینه‌های اداری و جاری آن بر عهده شهرداری‌ها است و محیط زیست استان مجری کار است.
رئیس کمیسیون سلامت،‌محیط زیست و خدمات شهری شورای شهر تهران تصریح کرد: تامین بار مالی این طرح از محل یک درصد عوارض صنایع آلاینده که به هر استان تعلق می‌گیرد، خواهد بود. کلیات این طرح تصویب شده است و جزئیات آن در جلسه‌ای که در دو هفته آینده کمیسیون مربوطه با سازمان محیط زیست خواهد داشت، بررسی خواهد شد.

انتهای پیام/
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.