سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

قراگوزلو:جودوكاران نابينا با برگزاري اردوها آمادگي بيشتري پيدا كرده‌اند

مربي تيم ملي جودوي نابينايان گفت: باتوجه شرايط قبل ملي‌پوشان اكنون اميدوار شده‌ايم كه بازيكنان به درصدي از آمادگي رسيده‌اند.

ناصر قراگوزلو درگفتگو با خبرنگار ورزشي باشگاه خبرنگاران اظهار داشت: ملي پوشان جودو  دوسال تمرين نداشتند و آمادگي خوبي نداشتند اما اكنون به درصدي از آمادگي رسيده اند و هدفمان كه روز به روز براي حضور در مسابقات آسيايي بهتر شوند.

وي ادامه داد: پنج اردو را پشت سر گذاشته ايم و دوشنبه 20 مرداد ششمين مرحله از اردوي آماده سازي ملي پوشان را براي شركت در بازيهاي آسيايي برگزار مي كنيم و تلاشمان اين است كه در 4 مرحله از اردوهاي باقي مانده به اهداف خود برسيم.

مربي تيم جودوي نابينايان در ادامه بيان داشت: نفرات اصلي دعوت شده به اردو را با توجه به مسابقات انتخابي اي كه برگزار كرديم به اين اردو دعوت شدندكه نفر اول و دوم بودند.

وي افزود: در مسابقات آسيايي در هر وزن يك بازيكن اعزام ميشود كه امكان دارد شرايطي ايجاد شود كه نفر اول رقابت هاي انتخابي اعزم نشود يا نفر دوم در اردو عمكرد ب
بهتري داشته باشد كه وي را اعزام م كنيم.

قراگوزلو درپايان در خصوص بازيهاي تداركاتي برون مرزي خاطر نشان كرد: ما به فدراسيون پيشنهاد داده ايم كه در مرحله هفتم اردو يك بازي تداركاتي در آذربايجان برگزاركنيم تا ملي پوشان با آمادگي بشتري در رقابت هاي آسيايي اينچئون حضور پيداكنند.

انتهای پیام/
برچسب ها: آسیایی ، جودو ، تیم ملی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.