سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

سرهنگ عابدی در گفتگو با باشگاه خبرنگاران :

وضعیت استاندارد در بزرگراه‌ها مشخص نیست

جانشین رئیس پلیس راهور تهران بزرگ با اشاره به وضعیت استاندارد بزرگراه‌ها گفت: نمی‌توانیم به طور دقیق مشخص کنیم که کدام بزرگراه استاندارد واقعی است و کدام یک استاندارد نیست.

سرهنگ حسن عابدی، جانشین رئیس پلیس راهور تهران بزرگ در گفتگو با خبرنگار اجتماعی باشگاه خبرنگاران، با اشاره به وضعیت استاندارد بزرگراه‌ها گفت: سعی شده وضعیت استاندارد بزرگراه‌ها رعایت شود اما با توجه به وضعیت و بافت محلها ، در بعضی از قسمتها ممکن است تغییراتی ایجاد شده باشد و همین امر باعث شده باشد که استاندارد‌های لازم رعایت نشده باشد.

وی در ادامه افزود: با توجه به وضعیت تصادفات و به منظور کاهش و پیشگیری از حوادث، هماهنگی‌های لازم با شهرداری جهت رعایت استاندارد انجام شده است.

عابدی با اشاره به اینکه نصب دوربین‌های کنترل سرعت و استفاده از تجهیزات و سیستم‌های پیشرفته جدید از جمله هماهنگی‌های به عمل آمده است ، بیان داشت: بعضی از معابر به این امکانات تجهیز شده‌اند و برخی دیگر با پیگیریهای انجام شده درحال تجهیز هستند.

وی همچنین اظهار داشت: کنترل و پیشگیری از تخلفات در بزرگراه‌ها علاوه بر استاندارد سازی بزرگراه‌ها نیازمند استفاده از تجهیزات پیشرفته و مدرن هستیم.

جانشین رئیس پلیس راهور تهران بزرگ در پایان با اشاره به اینکه نمی‌توانیم مشخص کنیم که کدام بزرگراه استاندارد واقعی است و کدام یک استاندارد نیست، خاطر نشان کرد: در بعضی محل‌ها، با توجه به زیرساخت و بافت آن محل، مجبور به تغییراتی شده‌‌اند که خود به خود از استاندارد اصلی خارج شده است.

انتهای پیام/  
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.