سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

ساری /

برگزاری مسابقات بسکتبال در حمایت از کودکان غزه در چالوس

رئیس هیئت بسکتبال شهرستان چالوس از برگزاری یک‌دوره مسابقات دوستانه بسکتبال بین تیم‌های بسکتبال شهرستان‌های چالوس و محمود‌آباد خبر داد.

علی‌اصغر دیوسالار در گفتگو با خبرنگار باشگاه خبرنگاران ساری ، پس از محکوم کردن جنایات رژیم صهیونیستی در نوار غزه علیه کودکان مظلوم و بی‌دفاع فلسطین که بازتابی از چهره متناقض‌ مدعیان حقوق بشر دنیای امروز است، بیان داشت: برای حمایت از کودکان مظلوم فلسطین تصمیم گرفتیم تا یک‌دوره بازی دوستانه در دو رده سنی مینی و نوجوانان بین تیم‌های بسکتبال شهرستان‌های چالوس و محمود‌آباد برگزار کنیم.

وی تصریح کرد: در هر دو بازی در رده‌های سنی مینی و نوجوانان تیم بسکتبال شهرستان چالوس توانست نتایج مثبت مسابقات را از آن خود کند.

رئیس هیئت بسکتبال شهرستان چالوس با بیان اینکه این هیئت مدت زمان کوتاهی ‌است که به‌ صورت جدی فعالیت خود را از سر گرفته ‌است، افزود: در این مدت کم توانستیم کلاس‌های استعدادیابی، کلاس‌های تغذیه و پزشکی، به‌روز رسانی سیستم ثبت‌نام و تفکیک سنین را اجرا و انجام دهیم.

دیوسالار از دیگر برنامه‌های هیئت بسکتبال شهرستان چالوس در روزهای اخیر خبر داد و گفت: برای پرکردن اوقات فراغت جوانان شهرستان چالوس این هیئت در نظر دارد با با برنامه‌ریزی از پیش‌تعیین شده و جداسازی زمان‌های تمرین و تفکیک رده سنی ورزش بسکتبال را در شهرستان چالوس ارتقا بخشد.

برچسب ها: برگزاری ، غزه ، حمایت
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.