سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی تأکید کرد

استفاده از ظرفیتهای آموزش فنی و حرفه ای برای ایجاد اشتغال

وزير تعاون، كار و رفاه اجتماعي در دیدار با مردم شهرستان اردل بر استفاده از ظرفیتهای آموزش فنی و حرفه ای برای ایجاد اشتغال تآکید کرد.

به گزارش گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران  علی ربیعی، وزير تعاون، كار و رفاه اجتماعي در حضور مردم شهرستان اردل ، لزوم استفاده از ظرفیتهای آموزش فنی و حرفه ای برای ایجاد اشتغال را یادآور شد.

وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی که در سفر رئیس جمهور و هیئت دولت به استان به عنوان نماینده دولت در شهرستان اردل حضور یافت ، ضمن حضور درمسجد حضرت ابوالفضل(ع) این شهرستان و دیدار با مردم ، برنامه های دولت را جهت حمایت از تولید و توسعه اشتغال دراستان تشریح کرد.

 ربیعی با بیان اینکه شناخت ظرفیتهای منطقه ای، ارائه آموزشهای لازم و هماهنگی بین دستگاههای متولی ازالزامات افزایش تولید و بهبود اشتغال است افزود، برای رسیدن به وضعیت مطلوب در کشور باید سالانه 6 درصد رشد در زمینه اشتغال زایی داشته باشیم.

وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی افزود: استفاده از ظرفیتهای آموزش فنی و حرفه ای جهت ایجاد و توسعه اشتغال، اعطای تسهیلات جهت ایجاد و راه اندازی کسب و کار و جهت دهی به جوانان جهت گرایش به کارآفرینی می تواند گره گشای مشکل بیکاری باشد.

گفتنی است در شهرستان اردل مراکز آموزش فنی و حرفه ای خواهران و برادران در راستای نیازسنجی های صورت گرفته اقدام به برگزاری دوره های آموزشی در مناطق شهری ، روستائی و عشایری می نمایند.


انتهای پیام /
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.