سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

ساری /

به‌کارگیری بیش از یک‌هزار ناجی غریق در دریای مازندران

مدیرکل امور اجتماعی استانداری مازندران گفت: امسال حدود یک‌هزار نفر از ناجیان غریق در دریای مازندران به‌کارگیری شدند.

 

علی شادمان در گفتگو با خبرنگار باشگاه خبرنگاران ساری با بیان اینکه میزان غریق تیر‌ماه امسال در دریای مازندران 84 درصد کاهش داشته‌ است، اظهار کرد: با اقدامات خوب تعداد غریق کاهش چشمگیری داشته ‌است.

وی با اشاره به اجرای 96 طرح ساماندهی در دریای مازندران تصریح کرد: امسال با پیگیری‌های انجام شده 18 میلیارد تومان اعتبار برای ساماندهی دریای مازندران اختصاص یافت که در تاریخ استان بی‌سابقه بوده ‌است.

مدیرکل امور اجتماعی استانداری مازندران با بیان اینکه حقوق ناجیان غریق به 800 هزار تومان افزایش یافته است، ادامه داد: تمامی مطالبات ناجیان غریق تاکنون پرداخت شده ‌است.

شادمان یادآور شد: امسال حدود یک‌هزار نفر از ناجیان غریق در دو شیفت در دریای مازندران به‌کارگیری شدند.

وی با اشاره به افزایش زمان باز بودن طرح‌های ساماندهی دریا گفت: توصیه می‌کنیم افراد در زمان باز بودن طرح‌های دریا از ساعت هشت تا 21 شنا کنند.

مدیرکل امور اجتماعی استانداری مازندران از مردم خواست در داخل طرح‌ها شنا کنند و از شنا کردن در خارج از طرح‌های دریا پرهیز کنند.

شادمان با بیان اینکه آمادگی برای حمایت از سرمایه‌گذاران طرح دریا در استان وجود دارد، افزود: توصیه ما به مردم مازندران این است که حضور مسافران را یک فرصت توریستی ببینند و از آن بهره‌گیری کنند.

مدیرکل امور اجتماعی استانداری مازندران یادآور شد: طول نوار ساحلی مازندران 360 کیلومتر است.


 

برچسب ها: دریا ، غریق ، مازندران
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.