سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

المپیک نوجوانان – نانجینگ؛

ایران با سه دوومیدانی کار در المپیک نوجوانان شرکت می کند

سه دو و میدانی کار ایرانی روز دوشنبه (20 مرداد ماه) جهت حضور در رقابتهای المپیک نوجوانان، تهران را به مقصد پکن ترک خواهند کرد.

به گزارش گروه ورزشي باشگاه خبرنگاران، المپیک نوجوانان 2014 در شهر نانجینگ چین برگزار خواهد شد، که آرین زرعکانی در پرش ارتفاع، جواد شوریابی در 400 متر با مانع و رضا رحیمی در 400 متر آزاد، نمایندگان کشورمان در این مسابقات هستند.
 
نوجوانان ایرانی پیش از این در رقابتهای قهرمانی نوجوانان آسیا که اردیبهشت ماه امسال در کشور تایلند برگزار شد، موفق به کسب رکورد وروردی المپیک نوجوانان شدند.
 
تمامی مسابقات المپیک نوجوانان در دو مرحله و طی روزهای 25 مرداد ماه تا 6 شهریور ماه برگزار خواهد شد که بر اساس برنامه های اعلام شده، زرعکانی و رحمانی در روزهای 29 مرداد ماه و 1 شهریور ماه به ترتیب در مراحل اول و دوم به مصاف رقیبان خود خواهند رفت. جواد شوریابی نیز 31 مرداد ماه در مرحله نخست و سوم شهریور ماه در دومین مرحله در مسابقات حاضر خواهد شد.
 
شایان ذکر است بیژن شادمهر رییس کمیته آموزش فدراسیون دو و میدانی به عنوان سرپرست تیم، دو و میدانی کاران نوجوان را همراهی خواهد کرد.
 
یادآور می شود کاروان ایران با 16 ورزشکار در چهار رشته شنا، جودو، تیراندازی و سوارکاری، سه ورزشکار در دو رشته های تکواندو (دو سهمیه مردان و یک سهمیه زنان) و دو و میدانی و دو ورزشکار در سه رشته والیبال، کشتی فرنگی و وزنه‌برداری در این رقابتها حاضر خواهد شد.

انتهاي پيام/
برچسب ها: دو ، المپیک ، نوجوان ، نانجینگ
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.