سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

تخفیف 15 درصدی یک رستوران برای فرهنگ سازی

رستورانی واقعی در کارولینای شمالی برای مشتریانی که در ملأعام قبل از خوردن غذا دعا و قدردانی می‌کنند تخفیف 15 درصدی قائل می‌شود.

به گزارشخبرنگار فرهنگی باشگاه خبرنگاران به نقل از فاکس نیوز: رستوران کوچک غذاهای ویژه ماری در منطقه وینستون سیلم به کسانی که قبل از خوردن غذا، زمانی را به قدردانی و دعا به خاطر غذایشان اختصاص می‌دهند تخفیف می‌دهد. اگرچه این رستوران به دلیل طبخ غذاهای خاص خود 4 سال است که شناخته شده است ولی با این کار اهمیتی دو چندان پیدا کرد. 

جردن اسمیت که در سفر کاری خود به این شهر از تخفیف این رستوران بهره‌مند شده به اچ ال ان گفت که او و همکارانش برای غذا و خدمت گارسون رستوران از آنها قدردانی کرده و از تخفیف 15 درصدی بهره‌مند شدند.

عده‌ای می‌گویند که این کار فقط حقه‌ای برای جذب مشتری است در صورتی‌که صاحب این رستوران ماری هاگلاند به فاکس نیوز گفت: این کار فقط طرحی است برای قدردانی کردن و این تنها یک کار مذهبی نیست بلکه کاری انسانی و معنوی است.
 
او در جواب برخی از مخالفان و منتقدین گفت: ما هیچ تبلیغی مبنی بر انجام این عمل نکرده‌ایم و این یک حقه و سیاست جذب مشتری نیست.
 
صاحب این رستوران، خانم هاگلاند، 60 ساله، دختر یک کشیش که دوران نوجوانی‌اش را در فیلیپین سپری کرده جایی که بر گفته خود او، با فقر آشنا شده، می‌گوید من به معنویات و مذهب احترام خاصی می‌گذارم و به کسانی که هر بشقاب غذا را مثل هدیه‌ای می‌بینند پاداش می‌دهم. 

انتهای پیام /  

برچسب ها: فرهنگ ، سازی ، رستوران ، غذا ، دعا
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.