سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

سنندج/

تقویت گروه های تروریستی برای تضعیف اسلام به دست استکبارجهانی

امام جمعه موقت سنندج با محکومیت جنایات صهیونیست ها در غزه و تروریست های داعش در عراق و سوریه گفت: استکبار جهانی با تقویت گروه های تروریستی به دنبال تضعیف دین اسلام و خشن معرفی کردن این دین در میان ملت های دیگر هستند.

به گزارش خبرنگارباشگاه خبرنگاران سنندج، ماموستا راستی در خطبه های نماز جمعه این هفته سنندج با اظهار تاسف از سکوت سران کشورهای اسلامی و بی تفاوتی آنان در کشتار و قتل و عام مسلمانان منطقه گفت: سکوت در قبال این جنایات مهر تاییدی بر استکبار در منطقه است.
وی با اشاره به اینکه استکبار جهانی به دلیل سکوت سران کشورهای اسلامی در قبال این جنایات، در تصمیم خود بر قتل و عام زنان و کودکان بی گناه مصمم تر شده است،افزود: وقتی کشورهای اسلامی در قبال این جنایات بی تفاوت هستند مستکبران نیز اقدامان جنایتکارانه خود را تشدید می کنند.
وی از جمهوری اسلامی ایران را تنها کشور اسلامی دانست که از ابتدا مخالف صهیونیست ها و گروه های تکفیری و تروریستی بوده است و گفت: ملت مسلمان ایران بارها این اقدامات جنایتکارانه را محکوم و با قربانیان این حملات ددمنشانه اظهار همدردی کرده و این نشان دهنده حمایت آشکار این ملت از مظلومان و مسلمانان دنیا است.
امام جمعه موقت سنندج در ادامه از ملت های مسلمان دنیا خواست با راهپیمایی و تظاهرات گسترده جنایات تروریست های منطقه را محکوم کنند و از این طریق مخالفت خود را با کشتار و عام و نسل کشی جنایتکاران مزدور استکبار جهانی اعلام نمایند.امام جمعه موقت سنندج در بخش دیگری از خطبه های خود خواستار جلوگیری از نفوذ گروه های تروریستی در منطقه شد.
انتهای پیام/ب
برچسب ها: تقویت ، تضعیف ، تروریستی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.