سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

پیش از آغاز مسابقات جهانی کرواسی؛

طاهری: دوست دارم مدالم همچون مسابقات قهرمانی آسیا طلایی رنگ باشد

ملی‌پوش وزن 120 کیلوگرم تیم کشتی آزاد جوانان کشورمان گفت: در مسابقات جهانی طوری کشتی خواهم گرفت که پس از این رقابت‌ها جای پشیمانی باقی نماند.

امین طاهری در گفتگو با خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران افزود:حدود یک سال است که در اردوهای مختلف تیم ملی حضور دارم و زیر نظر کادر فنی تمرینات بسیار منظم و خوبی را پشت سر گذاشتم و هم اکنون به لحاظ فنی و بدنی مشکل خاصی ندارم.

وی ادامه داد:حضور در چند تورنمنت بین المللی و کسب مدال طلای مسابقات قهرمانی آسیا باعث شده به لحاظ روحی و روانی نیز وضعیت مطلوبی داشته باشم و در مجموع احساس می کنم جهت حضور پرقدرت در رقابتهای جهانی آمادگی لازم را دارم.

طاهری تصریح کرد:دوست دارم در اولین حضورم در رقابت های جهانی طوری کشتی بگیرم که در پایان این تورنمنت همچون مسابقات قهرمانی آسیا روی سکوی نخست قرار بگیرم.

وی افزود:شاید در کشتی پیش بینی کار کاملاً غیر منطقی و غیر اصولی باشد اما از آنجا که هدفی بزرگ چون قهرمانی جهان را در سر دارم اعتقاد دارم اگر مشکل خاصی رخ ندهد از این میدان دست خالی به کشورم باز نخواهم گشت.

آزادکار سنگین وزن کشورمان در پاسخ به این سوال که آیا از سایر رقبای خود نیز شناخت دارد گفت:شناخت چندانی که از کشتی گیران خارجی ندارم اما فکر می کنم آزادکاران روسیه و گرجستان از اصلی ترین حریفانم باشند،در هر صورت برای شکست همه آنها آماده هستم.

انتهای پیام/
برچسب ها: کشتی ، آزاد ، جوانان ، تیم ملی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.