سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

ترفندهای شبانه؛

تغيير مسير دانلود درمرورگرها

براي عوض کردن مکان دانلود در مرورگر IE ابتدا دکمه هاي ترکيبي Ctrl + J را فشار دهيد تا صفحه دانلود ها باز شود. سپس روي گزينه Option در سمت چپ پايين کليک و در صفحه باز شده با زدن Browse مکان جديد را براي دانلود انتخاب کنيد.

به گزارش مجله شبانه باشگاه خبرنگاران، ممکن است تا کنون برايتان پيش آمده باشد که فايلي را دانلود کنيد اما ندانيد کجا ذخيره شده و يا اين که به خاطر مشکلي که در ويندوز ايجاد شده است، مجبور به نصب مجدد ويندوز شده ايد و چون بيشتر مرورگر ها در مکان هميشگي دانلود يعني آدرس C:\Users\username\Downloads فايل هاي دريافتي از اينترنت را ذخيره مي کنند، دسترسي به اين آدرس پس از نصب دوباره ويندوز برايتان سخت شده باشد. همچنين درايو C به دليل نصب بودن ويندوز و ساير نرم افزارها پس از مدتي پر مي شود و بهتر است فايل ها را در مکاني ديگر ذخيره کنيم.

در مرورگر IE: براي عوض کردن مکان دانلود در مرورگر IE ابتدا دکمه هاي ترکيبي Ctrl + J را فشار دهيد تا صفحه دانلود ها باز شود. سپس روي گزينه Option در سمت چپ پايين کليک و در صفحه باز شده با زدن Browse مکان جديد را براي دانلود انتخاب کنيد. گزينه زير آن نيز براي اين است که پس از دانلود کردن فايل ها به شما اطلاع بدهد يا نه.

مرورگر Chrome: پس از بازکردن مرورگر Chrome ، به بخش Setting برويد و در انتها روي Show advance setting کليک کنيد ، در بخش Downloads مکان دانلود فايل ها را مي توانيد عوض کنيد. با زدن تيک زير آن در صورت دانلود هرفايل، مکان دانلود براي آن پرسيده مي شود.

مرورگر Firefox: در مرورگر موزيلا به Setting (يا Option ) برويد و روي Option کليک کنيد. در تب General و در بخش Downloads مي توان مکان دانلود براي تمامي فايل ها و يا پرسيده شدن مکان دانلود براي هر فايل را مشخص کرد./خراسان
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.