سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

ورود ارتش لبنان به عرسال

ارتش لبنان وارد عرسال شد.

به گزارش سرويس بين‌‌الملل باشگاه خبرنگارانبه نقل از خبرگزاری فرانسه؛پس از درگیری های چند روز گذشته ارتش لبنان و شبه نظامیان تکفیری در شهر عرسال در مرز با سوریه، نظامیان ارتش امروز وارد این شهر شدند.
این منبع افزود ما ورود به عرسال را آغاز و یک پست ایست و بازرسی را در بخش غربی این شهر ایجاد کرده ایم و کم کم درحال پیشروی هستیم.
وی افزود ما هنوز به طور کامل وارد همه نقاط شهر عرسال نشده ایم بنابر این نمی توانیم بگوییم آیا افراد مسلح به طور کامل از این شهر خارج شده اند یا خیر.
"وفیق خلف" عضو شورای شهر عرسال با تأیید خبر ورود نظامیان ارتش لبنان به حاشیه این شهر گفت ارتش هنوز در تمام نقاط شهر مستقر نشده و اوضاع اکنون آرام است. همچنین هنوز صدای هیچ گونه تیراندازی یا درگیری به گوش نمی رسد.
 پیشروی ارتش لبنان به عرسال پس از آن صورت گرفت که بسیاری از نیروهای جهادی که شنبه وارد این شهر شده بودند، از مناطق کوهستانی اطراف خارج شدند.
شبه نظامیان وابسته به چند گروه جهادی که در سوریه با دولت این کشور درحال جنگ هستند، بعد از ظهر شنبه پس از بازداشت یک فرد مظنون به عضویت در جبهه النصره ، شاخه القاعده سوریه، پاسگاههای پلیس و پایگاههای ارتش را در شهر عرسال در شرق لبنان هدف حملات خود قرار دادند.

انتهای پیام/
برچسب ها: عرسال ، لبنان ، بین الملل ، ارتش
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.