سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

بیانی: تأسیس آکادمی فوتبال باعث تقویت زیرساخت‌ها می‌شود

کارشناس فوتبال کشورمان گفت: تأسیس آکادمی فوتبال در 2 باشگاه استقلال و پرسپولیس باعث تقویت فوتبال و ایجاد زیرساخت‌های مناسب برای آینده 2 باشگاه می‌شود.

شاهین بیانی در گفتگو با خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران درباره ارزیابی‌اش از جوانگرایی در تیمها افزود: جوانگرایی یک اصل در فوتبال است که هم به تیم و هم به تیم ملی کمکهای زیادی می‌کند و این مساله باعث پیشرفت در فوتبالمان می‌شود باید آکادمی در دو تیم استقلال و پرسپولیس تقویت شود چرا که تا اکادمی شکل نگیرد حضور بازیکنان جوان در لیست دو تیم استقلال و پرسپولیس دردی از فوتبال دعوا نمی‌کند.

کارشناس فوتبال کشورمان درباره ارزیابی‌اش از جعلی‌ بودن کارت پایان خدمت چند تن از بازیکنان بیان کرد: وضعیت این بازیکنان با توجه به جعلی بودن کارت فعالیتشان باید هر چه زودتر مشخص شود و بازیکنان مورد نظر به تیمهای نظامی بروند و بعد از گذراندن خدمت سربازیشان به تیم‌های مورد نظرشان بپیوندند  تیم‌های نظامی از بهترین امکانات برخوردار هستند و این بازیکنان می‌توانند به راحتی در آنجا به فوتبال خود ادامه دهند.

وی همچنین درباره ارزیابی‌اش از بازیهای لیگ افزود: بازیهای لیگ چهاردهم نسبت به سالهای گذشته از کیفیت بسیار خوبی برخوردار است و تیمهایی در این لیگ موفق خواهند بود که امتیاز بیشتری را کسب کنند البته به تیمهایی که از بازیکنان جوان استفاده کرده‌اند باید فرصت داده شود تا به مشکل اصلی دست پیدا کنند تا بتوانند نتیجه مطلوب را از این بازیهای کسب کنند.

بیانی خاطرنشان کرد: معمولا تیم‌ها در هفته‌های 3 یا 4 می‌توانند کار گروهی بیشتری را از خود در بازیها نشان دهند و باعث شوند که لیگ چهاردهم از جذابیت بیشتری برخوردار شود.

انتهای پیام/

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.