سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

اجرای ترانه غزه در تجمع مقابل شورای اسلامی شهر تهران

سروش کریمی : خوشحالم که بتوانم در جمع سازمانهای مردم نهاد حضور داشته باشم

سروش کریمی خواننده و آهنگ ساز با حضور در تجمع مقابل شورای اسلامی شهر تهران در حمایت از کودکان غزه ترانه " اینجا غزه است و من تو دوست دارم " را اجرا خواهد کرد .

به گزارش خبرنگار اجتماعی باشگاه خبرنگاران، سروش کریمی خواننده و آهنگ ساز با تایید حرکتهای خودجوش مردمی در حمایت از کودکان و مردم بی دفاع غزه گفت : آنچه برای من مهم است اینکه بتوانم در جمعی حضور داشته باشم که به صورت خودجوش برای حمایت از مردم بی دفاع غزه حضور پیدا می کنند و این نشانگر این است که حرکتهای این چنینی در مملکت ما نیاز به حمایت های دولتی ندارد و مردم ما از هر دین ، مذهب و هر قومیتی که باشند به صورت خودجوش از مظلومیت مردم فلسطین در مقابل وحشی گری های این رژیم غاصب حمایت می کنند .
 
این خواننده و آهنگ ساز تاکید کرد : مردم کشور ما در این یکماه گذشته با دیدن تصاویر فجیع نسل کشی رژیم صهیونیستی خون دل ها بسیار خوردند و شاید باید گفت که در هر ساعت از شبانه روز یک کودک زیر ده سال فلسطینی توسط این رژیم کشته شده و این کاری است که اینها در 70 سال گذشته انجام می دهند و باید جایی متوقف شود .

وی تصریح کرد : من خوشحالم که در جمعی که از سوی سازمانهای مردم نهاد در حمایت از مردم بی دفاع غزه برگزار می شود شرکت می کند و آهنگی با عنوان " اینجا غزه هست و من تو را دوست دارم " را بدون سفارشی جایی تهیه کرده ام که اجرا خواهم کرد .  
 
انتهای پیام/
برچسب ها: کریمی ، غزه ، حمایت
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.