سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

ارتباط مستقیم شهردار منطقه 18 در مرکز سامانه 1888

مدیر سامانه 1888 شهرداری منطقه 18، از ارتباط مستقیم شهردار این منطقه با شهروندان در مرکز سامانه 1888 خبر داد.

 علی صدیقیان مدیر سامانه 1888 شهرداری منطقه 18 در گفتگو با خبرنگار اجتماعی باشگاه خبرنگاران، گفت: شهردار منطقه 18 با حضور 2 ساعته در مرکز سامانه 1888 با ارتباط مستقیم با شهروندان به مشکلات آنها رسیدگی خواهد کرد.
 
وی ادامه داد: در این ارتباط مستقیم 45 نفر از شهروندان با طرح مسائل و مشکلات، دیدگاه ها، نظرها، پیشنهادها و انتقادهای خود خواستار رسیدگی شهردار منطقه 18 به این مشکلات شدند.
 
صدیقیان اظهار داشت: شهردار منطقه 18 در ارتباط مستقیم با شهروندان در مرکز 1888 به بررسی عمرانی، ترافیکی، خدمات شهری، شهرسازی، اجتماعی، فرهنگی، ورزشی و... پرداختند.
 
وی با اشاره به موضوع‌های ارائه شده شهروندان افزود: 60 درصد از تماس های شهروندان را پیام های تقدیر و تشکر از مدیریت شهری به دلیل تعطیلی صنایع و کارخانه‌های آلاینده محیط زیست، مسائل رفاهی پرسنل، احداث بوستان‌های محلی فرا منطقه‌ای، توسعه فضاهای سبز، احداث شبکه‌های ترافیکی جدید و 40 درصد نیز انتقاد و پیشنهاد در خصوص نظارت بر ساخت و ساز، رسیدگی به فضاهای سبز شهری آسفالت معابر، تامین امنیت بوستان‌ها، نصب تجهیزات و ملزومات شهر است.
 
صدیقیان خاطر نشان کرد: شهردار منطقه 18 در گفتگویی صمیمانه به مدت 2 ساعت به تمامی مشکلات شهروندان در مرکز سامانه 1888 پاسخ داد.
 
انتهای پیام/ 
برچسب ها: ارتباط ، شهردار ، مرکز
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.