سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

مروری بر مهمترین اخبار"اقتصادی" جمعه

مهم ترین عناوین خبری گروه "اقتصادی" که در روز جمعه منتشر شده است موضوعاتي چون:ایجاد چهار گمرک تخصصی نفت/ارائه تسهیلات خاص در راستاي تسهيل در انجام تشريفات گمركي و... است.

مهمترین عناوین خبری گروه اقتصادی باشگاه خبرنگاران به انتخاب سردبیر مجله شبانه به شرح زیر است:


ایجاد چهار گمرک تخصصی نفت/ارائه تسهیلات خاص در راستاي تسهيل در انجام تشريفات گمركي



 فیروز آبادی از راه اندازی چند گمرک تخصصی خبر داد و گفت: به استناد ماده 2 تفاهم نامه وزارت نفت و گمرك،راه اندازي گمركات اختصاصي نفت در بندر عسلويه،بندر امام (ره)، اسكله كشتي سازي در منطقه ويژه خليج فارس و بندرعباس با توجه به قانون وزارت نفت و قانون امور گمركي جمهوري اسلامي ايران در دستور كار است .


قیمت واقعی زعفران با عرضه در تالار بورس

 بورس کالا با توجه به دارا بودن تالار صادراتی، می تواند زعفران ایران را به اصلی ترین قیمت این محصول در دنیا عرضه و کل بازارهای جهانی را مدیریت کند.


وزش باد و گرد و خاک در خراسان جنوبی، سیستان و بلوچستان و خوزستان/ کاهش محسوس دمای تهران تا روز سه شنبه

 طی سه روز آینده پدیده غالب در شرق کشور در استان های خراسان جنوبی و سیستان و بلوچستان به ویژه در منطقه زابل وزش باد و گرد و خاک است و طی این مدت ایلام غبارآلود و در خوزستان باد و گرد و خاک پیش بینی می شود.


توسعه فرودگاه منطقه ویژه اقتصادی انرژی پارس با سرمایه داخلی

 مدير عامل سازمان منطقه ويژه پارس از توسعه فرودگاه منطقه ویژه اقتصادی انرژی پارس با سرمایه داخلی خبر داد و گفت: فرودگاه بين المللي خليج فارس و مجتمع بندري پارس با توان پهلو دهي 25 كشتي به صورت همزمان از ظرفيت هاي منطقه براي جذب سرمايه گذاران داخلي و خارجي است.


افزایش 35 درصدی واردات خودرو در سال گذشته

عضو کمیسیون عمران مجلس شورای اسلامی با اشاره به میزان واردات خودرو در سال گذشته گفت: 35 درصد واردات خودرو در سال 92 افزایش یافته و در مقایسه با 700 هزار تولید خودرو 20 درصد کاهش تولید و 35 درصد افزایش واردات داشتیم.


ارزش سهام کاهش یافت

 ارزش سهام روز جمعه در بازار آسيا با کاهش همراه بود.


وام مسکن مشروط به تثبیت قیمت مصالح و خدمات قدرت خرید را افزایش می دهد

افزایش وام مسکن مشروط به قیمت مصالح و خدمات می تواند در راستای کمک به خرید مسکن اقشار کم درآمد تاثیرگذار بوده و روند مثبتی به دنبال داشته باشد.


رویکرد ما تثبیت تعرفه واردات است

 رئيس سازمان توسعه تجارت تاکيد کرد : سياست ما در اجراي برنامه هاي دولت بيش از همه بر تثبيت فرايندها و نرخ تعرفه هاي واردات متمرکز شده است و از تغييرات مکرر پرهيز مي کنيم.


تردد كليه خودروها از ساعت 14 امروز از كرج به مرزن آباد ممنوع است

 تردد كليه خودروها از ساعت 14 امروز الي ساعت 2 بامداد فردا، از كرج به مرزن آباد ممنوع بوده و با اعلام مأمورين پليس راه در محل تردد انواع وسايل نقليه از ساعت 17:30 امروز الي ساعت 2 بامداد فردا، از 15 کیلومتری جنوب مرزن‌آباد(دزدبن) به كرج، يكطرفه است.


محدودیت تردد در بزرگراه بجنورد ـ اسفراين تا 15 آبان ماه

بزرگراه بجنورد ـ اسفراين واقع در استان خراسان شمالي، تا 15 آبان، ساعت 8 الي 17 ، بدليل اجراي عمليات روكش آسفالت ‏، تردد همزمان با اجراي عمليات، با محدوديت و رعايت احتياط انجام مي‌شود.


"تعاون" پلی برای شرکتهای دانش بنیان به سوی "بازاریابی"

تنها کاری که اتاق تعاون مرکزی ایران در راستای توسعه شرکتهای دانش بنیان می تواند داشته باشد بازاریابی بسیار ارزان بر پایه سود بالا است .
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.