سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

هنوز برای اینچئون شانس دارم؛

اصلانی: مشکلی برای بازگشت به تیم الف نداشتم

بازیکن تیم ملی بسکتبال ب که به خاطر مصدومیت کتف، حضور در اردوهای تیم ملی الف را از دست داد می گوید: مصدومیتم تا آمدن تیم از کاپ آسیا کاملا برطرف شده بود اما تصمیم این بود که همراه تیم به لهستان نروم.

فرید اصلانی که با مصدومیت شانس حضور در تیم الف را با تیم ب عوض کرد در گفتگو با خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران توضیح داد: مصدومیت کتفم تا زمان بازگشت تیم الف از کاپ آسیا کاملا برطرف شده بود. سرمربی تیم هم پیش از سفر تیم گفته بود که به مشکل دستت رسیدگی کن، زمانی که خوب شدی به تیم الف برمی گردی اما قبل از سفر تیم به لهستان تصمیم گرفتند که به خاطر دستم و دور بودن از تمرینات تیم الف در این دوره به همراه تیم ب در ویلیام جونز شرکت کنم.

دوست داشتم در جام جهانی شرکت کنم

بازیکن مهرام گفت: این هم شانس من بود. تلاش زیادی برای تیم ملی کرده بودم و سال خوبی هم در مهرام داشتم اما مصدومیت مانع حضورم در تیم ملی شد. واقعا دوست داشتم که حضور در جام جهانی را تجربه کنم اما با این شرایط شانسی ندارم. به هر حال این تصمیم گرفته شده و برایم قابل احترام است.

وی اضافه کرد: هنوز برای رفتن به بازی های اینچئون شانس دارم و امیدوارم با عملکردی قابل قبول در چین تایپه رضایت کادر تیم ملی را جلب کنم و حداقل در لیست بازیکنان اعزامی به اینچئون جای بگیرم.

از تیم ب انتظار نداشته باشید

اصلانی با تاکید بر اینکه مصدومیت در ورزش فیزیکی بسکتبال زیاد اتفاق می افتد و از بازیکنان در تمرینات ناراحت نیست در مورد جام ویلیام جونز توضیح داد: از 14 نفری که به ویلیام جونز می روند تنها 3 نفر تجربه تیم بزرگسالان را دارد. در چین تایپه هم تیم های خوبی حاضر هستند که با توجه به نداشتن محدودیت برای شرکت تیم های باشگاهی یا ملی، همه با بازیکنان خوب خارجی می آیند. 

ملی پوش بسکتبال که قبلا یک بار به همراه مهرام در ویلیام جونز شرکت کرده بود ادامه می دهد: از تیمی که تجربه زیادی ندارد نباید انتظار زیادی هم داشت. البته ما به عنوان تیم ایران تمام تلاش خود را می کنیم تا نتیجه ای در شأن تیم ملی به دست آوریم.

اصلانی که قرارداد دو ساله ای با مهرام دارد در مورد انتقال احتمالی مهرام به قزوین می گوید: قرار شده که بعد از جام ویلیام جونز با باشگاه در مورد فصل آینده صحبت کنم. به هر حال ما دوست داریم که تیم در تهران بماند اما باشگاه خصوصی است و هر تصمیمی که بگیرند ما هم تابع آن هستیم.

انتهای پیام/
برچسب ها: فرید ، اصلانی ، تیم ملی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.