سایر زبان ها

صفحه نخست

انتخابات

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

شهرکرد/

گردشگری و صنایع دستی جایگزین مطمئن درآمد نفت است

معاون صنایع دستی سازمان میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری کشور، رونق گردشگری و افزایش درآمدهای فعالان بخش صنایع دستی را جایگزین مطمئن درآمدهای نفتی دانست.

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران شهرکرد؛بهمن نامورمطلق، در دیدار با سرمایه گذاران و فعالان بخش گردشگری و صنایع دستی استا چهارمحال و بختیاری گفت: نگاه دولت یازدهم نیز به رونق این بخش ها مثبت است.


وی، از نیروی انسانی متخصص و کارآزموده به عنوان عامل مهم در تحقق برنامه های دولت در بخش های میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری یاد کرد و افزود: با حمایت از فعالان این بخش ها و آموزش فنون و اصول کار به نسل جوان علاقه مند و آماده به کار، می توان در رونق اشتغال اقدام موثر انجام داد.


نامور مطلق، همچنین با بیان توانمندی های استان چهارمحال و بختیاری در این بخش ها اظهار داشت: وضعیت این استان با ظرفیت های آن همخوانی ندارد.


معاون صنایع دستی سازمان میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری کشور همچنین، با تاکید بر لزوم عملیاتی شدن برنامه های دولت در رونق گردشگری و اشتغال در صنایع دستی، افزود: تحقق این هدف، استان های کشور را به قطب های اقتصادی درآمدزا تبدیل می کند.


بنابراین گزارش؛اختصاص اعتبار به راه اندازی شهرک سنگ های سنتی استان، کمک به تکمیل دهکده صنایع دستی و راه اندازی خانه عشایر از خواسته های فعالان صنایع دستی استان چهارمحال و بختیاری بود.



انتهای پیام/
برچسب ها: گردشگر ، صنایع ، دستی ، نفت
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.