سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

قزوین/

30 درصد مدارس استان قزوین نیاز به بازسازی و مقاوم سازی دارند

ˈمدیرکل نوسازی و تجهیز مدارس استان قزوین گفت: از دو هزار مدرسه در استان 30 درصد آنها شامل 600 واحد آموزشی تخریبی بوده و نیازمند بازسازی و مقاوم سازی هستند.

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران قزوین؛محمدجواد حیدریˈ ضمن بیان این مطلب افزود: کمبود اعتبارات قابل توجه بوده و برای هزینه اعتبارات عمرانی نیاز به برنامه ریزی صحیح وجود دارد.


وی ادامه داد:باتوجه به نیاز منطقه به واحد آموزشی در آینده نزدیک عملیات برنامه ریزی و اجرای ساخت دو واحد آموزشی انجام خواهد شد.


حیدری گفت:همچنین نسبت به اصلاح سیستم گرمایشی دو واحد آموزشی و نیز مقاوم سازی دو واحد آموزشی دیگر نیز برنامه ریزی شده است.


مدیر آموزش و پرورش ناحیه یک نیز گفت: کمبود فضای آموزشی، امکانات و تجهیزات، کمبود اعتبارات و مهاجر پذیر بودن، تعدد زبانی و قومیتی، تراکم دانش آموزان، قدیمی و تخریبی بودن بسیاری از مدارس، لزوم توجه به محیط های آموزشی را دوچندان می کند.


شمس اله غلامیˈ با اشاره به ساماندهی نیروی انسانی آموزش و پرورش ناحیه یک، افزود: در حال حاضر ساماندهی نیروی انسانی در حال انجام است تا تمام معلمان پس از صدور ابلاغ بتوانند در آغاز سال تحصیلی در محل خدمت خود به موقع حضور یابند.


مدیر آموزش و پرورش
ناحیه یک قزوین برگزاری چنین جلساتی را برای اجرای هرچه بهتر طرح ها و اقدامات لازم دانست و افزود: باید تمام جلسات کاربردی باشد تا بتوانیم با بررسی موضوعات و مسایل آموزشی و پرورشی، در جهت پیشبرد اهداف تعلیم و تربیت گام های مثبتی برداریم.



انتهای پیام/
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.