سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

اصفهان/

اصفهان سهم خود را از بازار فناوری اطلاعات نگرفته است

رییس سازمان نظام صنفی رایانه ای کشور گفت: شرکت های فعال در زمینه فناوری اطلاعات در اصفهان سهم خود را از بازار کشور نگرفته اند.

به گزارش باشگاه خبرنگاران اصفهان،کاظم آیت الهی ضمن بیان این مطلب افزود: اصفهان رتبه و جایگاه مناسبی در صنعت فناوری اطلاعات کشور دارد اما هنوز همه ظرفیت های آن به فعل نرسیده و امید است با حرکت هایی که در استان در حال انجام است، بتوان این مسیر را سرعت داد.


رییس سازمان نظام صنفی رایانه ای کشور اظهار کرد: در مدتی که از فعالیت دولت تدبیر و امید بعنوان دولتی با محوریت فناوری اطلاعات می گذرد، شاهد تحولات خوبی در نگاه به این صنعت بوده ایم.


وی با بیان اینکه دولت اذعان دارد که فناوری اطلاعات، پیشران توسعه کشور است، افزود: همین نگاه بسیار کمک کننده بوده است.


به گفته وی در همین زمینه برنامه ریزی های قابل توجهی در زمینه توسعه استفاده از فناوری اطلاعات در کشور انجام شده و امید است در دو ماه آینده شاهد اجرایی شدن آن باشیم.


آیت اللهی با اشاره به تأثیر برپایی نمایشگاه ها در هدایت بازار به سمت و سوی مورد انتظار در صنعت فناوری اطلاعات تاکید کرد:به همین دلیل شرکت های فعال، انتظار بالایی از اصفهان و نمایشگاه آن دارند.


وی اضافه کرد: نمایشگاه اتوکام (کامپیوتر و اتوماسیون اداری) اصفهان در سال گذشته شاهد اتفاقات خوبی مانند بازدید معاون علمی و فناوری رییس جمهوری و معاون وزیر ارتباطات بود اما شرکت های حاضر و مسئولان استان بهره لازم را از حضور این افراد نبردند.


گفتنی است؛حدود 300 شرکت فعال در حوزه رایانه و فناوری اطلاعات و ارتباطات عضو نظام صنفی رایانه ای استان اصفهان است.


/انتهای پیام

برچسب ها: اصفهان ، فناوری ، اطلاعات
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.