سایر زبان ها

صفحه نخست

انتخابات

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

رئیس اتحادیه‌ی قند و شکر:

برداشت چغندر در سال جاری به 4 میلیون و 500 هزار تن خواهد رسید

اشرف گفت: برداشت چغندر که از شهریور ماه سال جاری شروع و تا مهر ماه پایان می‌یابد سطح زیر کشت این محصول را به 4 میلیون و 500 هزار تن خواهد رساند.

علی‌رضا اشرف در گفتگو با خبرنگار اقتصادی باشگاه خبرنگاران اظهار داشت: برداشت چغندر که از شهریور ماه سال جاری شروع و تا مهرماه پایان می‌یابد سطح زیر کشت این محصول را به 4 میلیون و 500 هزار تن خواهد رسید.

وی در ادامه افزود: واردات چغندر از کشورهای همسایه در سال جاری به 520 هزار تن رسیده و از گمرک نیز در حال حاضر این محصول خارج شد و به کارخانه مربوطه ارسال شده است.

اشرف با بیان اینکه 6 میلیون نیشکر در سال جاری از مزارع برداشت می‌شد تصریح کرد: برنامه ای این است که کارخانجات سطح زیرکشت خود را حفظ کنند و فقط راندمان تولید را بالا ببرند.

رئیس اتحادیه با اشاره به بحث خشکسالی و کمبود آب نیز اضافه کرد: تمام کشت‌های باغی و زمینی با این مشکل مواجه هستند و الان نیز با حمایت جهاد کشاورزی در خصوص تخصیص اعتبار آبیاری تحت فشار این مشکل مرتفع گردد.
 
اشرف در پایان یادآور شد: سال گذشته اعتبارات مربوط به آبیاری تحت فشار  اختصاص نیافت و ما اکنون با این روبه‌رو شده‌ایم که امیدواریم با تلاش‌های وزارت نیرو این موضوع حل شود.   
انتهای پیام/
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.