سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

سواری: برد عربستان دور از دسترس نیست

مربی تیم ملی زیر 14سال درباره شرایط تیم ملی به نکاتی اشاره کرد.

به گزارش گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران، موسی سواری درباره بازی روز گذشته تیم ملی زیر 14سال ایران مقابل کره شمالی وعملکرد متفاوت ملی پوشان نسبت به بازی مقابل تیمور شرقی گفت: از نظرم نباید تیم ملی کره شمالی را با تیم ملی تیمور شرقی مقایسه کرد چراکه کره ای ها سابقه و استعدادهای به مراتب بیشتری دارند. البته فیزیک بدنی بازیکنان کره شمالی نظر همه را به خود جلب کرده وشوت های این بازیکنان در این رده سنی تعجب برانگیز است.

وی شرایط  صعود تیم ملی زیر 14سال به مرحله بعدی مسابقات را اینگونه شرح کرد: ما تیم بسیار خوبی داریم و برای صعود به مرحله بعد کاملا امیدوار هستیم. ما باید به دنبال عملکرد خوب در این مسابقات باشیم چراکه در این صورت می توانیم نتیجه را هم کسب کنیم. ما تیم ملی کره شمالی را آنالیز کرده بودیم و نحوه گلزنی آنها را می دانستیم و نکات ضعف و قدرت آنها را به بازیکنان گوشزد کرده بودیم اما متاسفانه  شرایط بازی و دریافت گل زود هنگام باعث شد بازیکنان احساسی عمل کنند و از ارائه بازی زیبا غافل شدند.

مربی تیم ملی زیر 14سال ایران درباره عدم حضور کاپیتان و درواره بان تیم ملی در بازی مقابل عربستان گفت: بازیکنان ما اختلاف سطح چندانی باهم ندارند، درست است که کوهکن کاپیتان تیم است اما برد عربستان دور از دسترس نیست. از طرفی عربستان در بخش فوتبال پایه جزو قدرت ها محسوب نمی شود و فکر نمی کنم کار سختی مقابل این تیم داشته باشیم. باز هم تاکید می کنم، با اینکه به امتیاز این بازی احتیاج داریم اما عملکرد خوب و انجام بازی زیبا برای ما الویت دارد و نباید فراموش کرد که هدف ای اف سی در این رده سنی هم همین است و تبدیل این مسابقات به فستیوال از سال آتی، تایید این مسئله است.

وی در پایان گفت: خوشحالم که به نمایندگی از مربیان استان خوزستان فرصت خدمت به ملی پوشان آینده رده‌های بزرگسالان را دارم و امیدوارم شاهد بازی های زیباتر از تیم ملی زیر 14سال کشورمان در مرحله بعدی مسابقات باشیم.

انتهای پیام/

برچسب ها: فوتبال ، تیم ، ملی ، ایران ، فدراسیون
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.