سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

باتری‌هایی که تنها در 26 ثانیه شارژ می‌شوند!

شاید تنها بخشی از گجت‌های هوشمند که از سرعت رشد پایین تری نسبت به دیگر اجزای تشکیل دهنده این محصولات دارد، قسمت باتری باشد، به طوری که در صورت استفاده مداوم تنها یک روز پاسخ گوی نیاز کاربران خواهد بود و بعد از به دو تا سه ساعت زمان برای شارژ مجدد نیاز دارد.

به گزارش سرويس بين‌‌الملل باشگاه خبرنگاران، استفاده از باتری های بزرگتر و با ظرفیت بیشتر در گجت های هوشمند به دلیل افزایش ضخامت دستگاه و همچنین تولید گرمای بیش از حد چندان منطقی به نظر نمی رسد، اما می توان با کاهش زمان شارژ باتری از آنها بهینه‌تر استفاده کرد، حالا فرض کنید این زمان به 26 ثانیه کاهش یابد، تصوری که شاید دیگر تنها در حد خیال نباشد و به زودی رنگ واقعیت به خود بگیرد.

"وست" نام توسعه دهنده این باتری در اندازه ی D,C,A و AA می باشد که در کمپین مربوط به استارتر خود در حال جذب سرمایه است، او در ویدیویی که برروی این سایت قرار داده شده است، اعلام کرده می تواند با استفاده از تکنولوژی ابداعی خود این باتری ها را برای اسمارت فون ها توسعه دهد، در صورتی که این اتفاق بیافتد، انقلابی در زمینه ی منابع انرژی مربوط به ابزارهای هوشمند رخ می دهد، وست اعلام کرده است که سرمایه اولیه وی ده هزار دلار می باشد و توانسته تنها در مدت یک هفته 9141 دلار آن را به دست آورد، مشتریان می توانند با پرداخت 25 دلار یک باتری سایز AA و یک شارژر دریافت کنند.

وست ادعا کرده است که محصولات او برای هزاران بار استفاده و دوباره شارژ کردن ساخته شده اند و در واقع دورریختنی نیستند. زمان عرضه ی اولیه این باتری اوایل آبان ماه اعلام شده است.

انتهای پیام/
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.