سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

وظیفه خاخام‌های صهیونیست چیست؟

در میان گردان‌های ارتش رژیم صهیونیستی، خاخام هایی با درجات نظامی وجود دارند که وظیفه آنها، شستشوی مغزی سربازان و افسرانی است که با مردم فلسطین می جنگند و فتاوایی را صادر می کنند که به افسران و سربازان، دیکته می‌شود.

به گزارش سرويس بين‌‌الملل باشگاه خبرنگاران به نقل از خبرگزاری "فلسطین الیوم"؛ در میان گردان های ارتش رژیم صهیونیستی، خاخام هایی با درجات نظامی وجود دارند که وظیفه آنها، شستشوی مغزی سربازان و افسرانی است که با مردم فلسطین می جنگند و فتاوایی را صادر می‌کنند که بر افسران و سربازان، دیکته می شود، همانطور که به سوالات عقیدتی-نظامی و سوالاتی که اصطلاحا در شریعت یهود، به آن "طهارت سلاح" می گویند، پاسخ می‌دهند.

فرماندهی ارتش اسرائیل در کرانه باختری، فتوایی از جانب خاخام، سرهنگ "فیدان زیمبل" منتشر کرده است که سربازان را به کشتار حتی غیرنظامیان بی گناه فلسطین، به اعتبار اینکه این اقدام یک وظیفه دینی است، تشویق می‌کند.

همچنین، نویسنده اسرائیلی، "اسرائیل شاهک، نیز این فتوا را در کتاب خود با عنوان "دین یهود و نظر آن نسبت به غیر یهود" ذکر کرده و گفته: در صورتی که نیرو های ما در جنگ یا هجوم و حملات، با غیر نظامیان درگیر شوند، گرچه این غیر نظامیان آزاری به ما نداشته باشند، امکان کشتار آنها وجود دارد و حتی طبق شریعت یهود، کشتار آنها، واجب است.

خاخام، "شمعون وایزر"، در پاسخ به نامه ی سربازی اسرائیلی به نام "موشی" که در فلسطین اشغالی خدمت می کند و پرسیده بود، آیا با عرب ها مانند عمالیق برخورد کنیم؟ یعنی آنقدر آنها را بکشیم تا نسلشان از روی زمین برداشته شود و آیا می شود به عربی که خود را تسلیم کرده آب داد؟ این خاخام یهودی، با تشریح احکام شریعت یهود، پاسخ داده است: برخی سخنان حکما را برای تو نقل خواهم کرد: جنگ در نزد غیر یهود، قوانین خاصی دارد، ماننئ قوانین بازی فوتبال و بسکتبال، اما جنگ در نزد ما، همانطور که حکمای ما می‌گویند، یک باز نیست، بلکه ضرورتی حیاتی است و با استناد به همین مقایسه ها می شود در خصوص نحوه ی آن، اندیشید؛ بر اساس آئین یهود و قاعده ی "طهارت سلاح"، حتی بهترین غیر یهودی را باید کشت و سر او را شکست.

این سرباز اسرائیل، پاسخ خاخام شمعون وایزر را در میان دوستان سرباز خود قرائت کرد تا آنها نیز با حکمی که به ضرورت کشتار بهترین مردمان فلسطینی که حتی بی گناه هستند را تنها به جرم اینکه غیر یهودی هستند، بشناسند.

سپس نامه‌ای برای آن خاخام فرستاد و در آن نوشت: نامه ات را دریافت کردم و از آن، اینگونه فهمیدم: تنها؛ من در زمان جنگ نیست که من اجازه دارم  تمام ملت عرب را بکشم، بلکه این وظیفه من است که در تمام شرایط، بدین کار، اقدام نمایم.

این عقیده‌ای جنگی است که ماشین جنگ صهیونیستی بدان روی آورده است: تمام غیر یهودیان، افعی هایی هستند که باید سر آنها قطع شود، حتی اگر زنان و مردان غیرنظامی و بی گناه باشند.!!

خاخام های یهودی با استناد به کتاب تلمود، که حکمای یهود آن را نوشته اند، چنینی فتاوایی را صادر می‌کنند.       

در اشاره به دلیلی که نویسنده اسرائیلی"اسرئیل شاهک" را به نوشتن این کتاب و موضع خود در قبال غیر یهود وادشته، باید بگوئیم: این مرد، در یکی از جاده های اسرائیل رانندگی می کرده که با عربی روبه رو گردیده که با ماشینی تصادف کرده است که در حال خونریزی بوده است، پس او از ماشین خود پیاده شده و به سمت باجه تلفنی که در آن نزدیکی بوده رفته تا از مسوؤل آن بخواهد که با اورژانس تماس بگیرد، ولی صاحب آن باجه، با عذر خواهی گفته، امروز شنبه است و نجات غیر یهود در این روز، حرام است. پس از آن بوده که "اسرائیل شاهک" تصمیم گرفته این کتاب را به تحریر در آورد.!!!


انتهای پیام/
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.