سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

قبرستان رفح مملو از اجساد قربانيان

تجاوزصهيونيستی به غزه سبب پرشدن قبرستان رفح از اجساد قربانيان شده است.

به گزارش سرويس بين‌‌الملل باشگاه خبرنگاران به نقل از شبکه تلویزیونی سی ان ان، تجاوز رژیم صهیونیستی به غزه سبب پرشدن قبرستان رفح از اجساد قربانیان شده است. خبرنگار این شبکه در رفح در نوار غزه گفت: مردم منطقه رفح در جنوب نوار غزه در روزهای اخیر حملات گسترده اسرائیلی را پشت سر گذاشتند.

 آنها به شدت مشغول دفن کردن کشته‌های این حملات بوده‌اند. گورستان این شهر به سرعت در حال پر شدن است. این جنگ نه تنها خسارتهای گسترده فیزیکی داشته که کاملا مشهود است، با نگاهی به گورستان رفح نیز می‌توان به واقعیتهای جاری در این منطقه پی برد. این گورستان در نزدیک مرز غزه با مصر قرار دارد.

 اجساد کشته‌های جدید در حملات به غزه به سرعت دفن شده‌اند و به همین علت، تدفین آنها نیز به صورت مناسبی انجام نشده است بطوریکه سنگهای قبر در این منطقه نصب نشده است و فقط آجرها نشان دهنده قبرها هستند. شماری از قبرها روز گذشته حفر شده‌اند. قبرهای تازه‌ای هم در این قبرستان حفر شده است.

این به معنای آن است که مردم پیش بینی می‌کنند اجساد تازه‌ای در روزهای آینده به این جمع ملحق شود. شماری از این افراد سه هفته پیش زمان حملات اسرائیل به رفح کشته شدند اما اجساد آن زیر آوار مانده بود و پس از بیرون کشیده شدن از آوار، دیروز دفن شد. مسئولان این قبرستان می‌گویند گورهای جدیدی که در این قبرستان دفن شده است برای یک نفر نیستند بلکه هریک از این قبرها برای سه نفر است زیرا این قبرستان فضای کافی ندارد.


انتهای پیام/
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.