سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

شهردار منطقه9 خبر داد:

بهسازی و ایمن سازی خطوط 2 و 1 بی آر تی در غرب تهران

شهرداری منطقه 9 از بهسازی و ایمن سازی خطوط بی آرتی در سطح منطقه خبر داد و گفت:‌ این عملیات در قالب جدول بندی و نرده‌گذاری به متراژ 10هزار متر طول اجرایی می‌شود.

 به گزارش خبرنگار اجتماعی باشگاه خبرنگاران، سید علیرضا حسینی شهرداری منطقه 9 با اعلام این خبر گفت:‌طرح اجرایی بهسازی و ایمن سازی در خط یک بی آرتی از حد فاصل میدان   آزادی تا بزرگراه یادگار امام(ره) به متراژ 6هزار و 400متر طولو در خط بی آرتی از حد فاصل میدان آزادی تا سه راه آذری به متراژ 3هزار و 600متر طول اجرایی می‌شود.

وی تصریح کرد: در این طرح،اختلاف سطح جداول از سطح خیابان و ارتفاعی که با نرده گزاری بر روی آن ایجاد می‌کند سبب ارتقاء ضریب ایمنی بیشتر مالی و جانی شهروندان و تصادفات شده و باعث تردد حداقلی عابرینی می‌شود که قصد عبور را نرده‌ها را دارند.

حسینی بحث ایمنی نرده‌های خطوط بی‌آرتی را از دو منظر قابل توجه دانست و گفت:‌ایمنی بیشتر شهروندان و خسارت حداقلی به شهرداری جهت ترمیم و اصلاح نرده‌ها از جمله نکات قابل توجه و مهم در اجرای این پروژه بود که به شکل مناسب و مطلوبی در نظر گرفته شد.

وی ادامه داد: در  حال حاضر یک هزار و 900متر از عملیات جدول بندی در سطح منطقه انجام شده و  امیدواریم قبل از آغاز سال تحصیلی جدید که با همکاری پلیس راهور منطقه به اتمام برسد.

شهردار منطقه 9 با یادآوری این که در سال‌های گذشته عملیات اصلاح و ترمیم ایستگاه‌های بی آرتی با هدف پرهیز از چند کاره و با رویکرد کاهش هزینه‌ نیز انجام شده،گفت:‌ چندی پیش نوسازی  ایستگاه‌ها و سرپناه‌های قدیمی خط2بی آرتی در بزرگراه آیت الله سعیدی پیگیری شد و در این طرح ایستگاه‌ها و سرپناه‌های قدیمی جمع آوری و سرپناه‌های جدید جایگزین شد.

وی با اشاره به اصلاح و ترمیم آسفالت خطوط بی آرتی خاطرنشان کرد:‌ در کنار عملیات جدول بندی مقدار 4هزار و 500تن آسفالت جهت ترمیم و اصلاح مسیرهای بی آرتی منطقه بر آورد شده است.

شهردار منطقه 9تأکید کرد:‌ همواره با اجرای طرح‌های متنوع، بسترهای لازم جهت استفاده بیشتر شهروندان از وسایل حمل و نقل عمومی را  فراهم کرده است.

و در راستای توسعه سیستم حمل و نقل عمومی این بخش از پایتخت گام‌های عمده بر می‌داریم.

انتهای پیام/ 
برچسب ها: بهسازی ، غرب ، بی آر تی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.