سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

والی و دریافت مطالبات از نارنجی‌پوشان والیبال

طبق نظر مسئولان کمیته انضباطی فدراسیون والیبال وحید والی می‌تواند بخشی از مطالبات قرار داد سال 1390 خود را از باشگاه سایپا دریافت کند.

به گزارش خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران، وحید والی در سال 1390 با باشگاه سایپا قرار داد همکاری بسته بود که در هفته‌های ابتدایی نیم فصل اول دچار مصدومیت شد و نتوانست در ادامه بازی‌ها حضور داشته  باشد.
 
مسئولان باشگاه  سایپا از پرداخت مطالبات والی خودداری‌ کردند به همین دلیل وی با مراجعه به فدراسیون از مسئولان کمیته انضباطی درخواست رسیدگی کرد.
 
پس از طی مراحل قانونی رای صادر شده از سوی کمیته انضباطی در خصوص این پرونده به شرح زیر است:

نظر به این که وحید والی با انعقاد قرارداد در لیگ برتر سال 1390 به عضویت باشگاه سایپا درآمده است و در همان سال مصدوم گردیده پس از طی دوران مصدومیت برای انعقاد قرارداد در سال 91 به باشگاه مراجعه نکرده که باشگاه به لحاظ تاخیر در انعقاد قرارداد با نامبرده خودداری ورزیده است.

از سوی دیگر با استناد به بندهای شش و هفت از ماده هشت آیین نامه سازمان لیگ والیبال سال 90 – 91 که قرارداد بازیکنان زیر 28 سال را 2 ساله اعلام داشته، همچنین مقرر داشته چنانچه باشگاه بازیکن را نخواهد و بازیکن نتواند باشگاهی دیگر قرارداد منعقد کند آن باشگاه موظف است 30 درصد از قرارداد را به بازیکن پرداخت و به او رضایت نامه بدهد.

بنابراین باشگاه سایپا ملزم به پرداخت 30 درصد از قرارداد سال 90 -91 به این بازیکن است.

قرارداد سال 90-91 وحید والی با باشگاه سایپا یکصد و سی میلیون تومان بوده است.

انتهای پیام/
برچسب ها: تیم ، وحید ، دریافت
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.