سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

معاون وزيرراه وشهرسازي

استاندارد مصالح ساختمانی پایین است

معاون وزيرراه وشهرسازي با بيان اينکه براي استاندارد سازي مصالح ساختماني و رسيدن به نقطه ايده آل در اين زمينه بايد اقدامات بسيارجدي صورت گيرد ، اظهارداشت: يکي ازشروط اصلي افزايش کيفيت مصالح ساختماني ايجاد بازار رقابت در اين زمينه است.

به گزارش سرویس اقتصادی باشگاه خبرنگاران ، محمد شکرچي زاده ، رئيس مرکز تحقيقات راه ، مسکن و شهرسازي گفت : کيفيت مصالح مصرف در سطح کل کشور بايد ارتقا يابد و هنوز بسياري از اقلام پرمصرف ساختماني از کيفيت و استاندارد قابل قبول برخوردار نيست که براي رفع اين مشکل بايد اقدامات جدي صورت بگيرد.

وي با بيان اينکه ازحيث ميزان کيفيت مصالح ساختماني فاصله زياد و قابل توجهي با کشورهاي پيشرفته داريم ، تاکيد کرد:  بايد سطح دانش عمومي افزايش يابد و مردم ما وقتي که يک پروژه را مي خواهند اجراء کنند همان قدر که نگران تمام شدن ساختمان هستند، همان اندازه هم نگران کيفيت مصالح، سيمان، آرماتور و در ساختمان باشند.

معاون وزير راه و شهرسازي ادامه داد: افزايش آگاهي عمومي اهميت دارد و هم سازندگان که مصالح استاندارد را توليد مي کنند بايد تقويت شوند و هم نظام نامه هاي اجرايي را بايد به نحوي باشد که در مواردي جنبه اجباري دارد و مهم تر از آن سطح توقع است و بايد يک بازار رقابت ايجاد شود.

وي با اشاره به منشور شوراي مرکزي سازمان نظام مهندسي ساختمان کشور خاطرنشان کرد : در اين منشور آمده بايد هم ارکاني که دست اندرکار موضوع هستند، افزايش سطح کيفيت مصالح ساختماني را به طور جدي مورد توجه قرار دهند و  مردم به سمت مصالح کم کيفيت نروند.
انتهای پیام/
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.