سایر زبان ها

صفحه نخست

انتخابات

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

سعداوی:

تیم‌های نظامی امتیاز ویژه‌ای برای بازیکنان سرباز ندارند/ برای رویارویی با پرسپولیس تجربه کافی داریم

مربی تیم فوتبال فولاد خوزستان گفت: تیم‌ها باید از حق برابری برخوردار باشند چرا که در هیچ کجای دنیا امتیاز ویژه‌ای به یک تیم داده نمی‌شود.

نعیم سعداوی‌ در گفتگو با خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران درباره ارزیابی‌اش از جعلی بودن کارت پایان خدمت بازیکنان بیان کرد: تیم های نظامی نمی‌توانند از امتیازهای ویژه‌ای برخوردار باشند چرا که تیم‌هایی هستند که زیر بنایی و ریشه‌ای کار می کنند و با سرمایه گذاری‌های مناسب بازیکنان مناسبی را پرورش می‌دهند و به جامعه فوتبال معرفی می‌کنند و باید الویت با این تیم‌ها باشد به همین خاطر این حق برای همه تیم‌ها به یکسان باید تعریف شود.
 
مربی تیم فوتبال فولاد خوزستان درباره ارزیابی‌اش از بازی پرسپولیس- فولاد افزود: بازی دو تیم پرسپولیس و فولاد شرایط خاص خودش را دارد ولی آن چیزی که مهم است در این بازی، هماهنگی تیم پرسپولیس در بین بازیکنانش است چرا که پرسپولیس تیم بزرگی است و بازیکنان خوبی را در این فصل جذب کرده است .

وی در ادامه افزود: تیم فولاد نیز شناخت کامل نسبت به بازیهای پرسپولیس چرا که در فصل گذشته تجربه برد در مقابل این تیم را داشته است و این تیم در این بازی می‌تواند شرایط بسیار خوبی را برای برد خود رقم بزند.

سعداوی بیان کرد: حمایت هواداران می‌تواند در این بازی به ما کمک زیادی کند چرا که با حمایت این هوادارها در فصل گذشته توانستیم قهرمان شویم.

وی همچنین درباره بازیکنان مصدوم تیم فولاد اظهار داشت: امید خالدی به آرش افشین و بختیار رحمانی که دچار مصدومیت شده‌اند را در این بازی در اختیار نداریم و همچنین اسماعیل شریفات و یوسف زکیا به جمع مصدومان اضافه شده‌اند ولی کادر پزشکی در تلاش است که این دو بازیکن را به بازی تیم پرسپولیس برسانند.

مربی تیم فوتبال فولاد خوزستان درباره ارزیابی‌اش از زمین بازی که نامناسب است یا خیر بیان کرد: مسئولیت زمین بازی در اختیار ما نیست ولی آن چیزی که مشخص است اداره ورزش جوانان و هیات فوتبال استان خوزستان در تلاش‌اند تا شرایط و کیفیت زمین را آن طور که شایسته است برای بازی مقابل پرسپولیس آماده کنند.

انتهای پیام/
برچسب ها: بازیکنان ، تیم ، تجربه
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.