سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

اراک/

منشا آسیب‌های اجتماعی نداشتن حس مسئولیت‌پذیری در برخی افراد است

فرمانده نیروی انتظامی استان مرکزی گفت: منشا بسیاری از مشکلات و آسیب‌های اجتماعی عدم مسئولیت‌پذیری برخی از افراد است

به گزارش خبر نگار باشگاه خبر نگاران اراک ، سردار ملکی گفت: استان مرکزی از استان‌های امن کشور است و اثری از جرایم خشنی که در برخی از استان‌ها رخ می‌دهد، در این استان نیست.

وی تصریح کرد: خوشبختانه از نظر امنیتی این استان جزو استان‌های مطرح کشور به شمار می‌رود، اما هنوز تا رسیدن به نقطه مطلوب فاصله بسیاری وجود دارد.

فرمانده نیروی انتظامی استان مرکزی با بیان اینکه دست‌یابی به این موفقیت‌ها مرهون همکاری و تعامل خوب مردم با نیروی انتظامی است، گفت: در بحث مقابله و پیشگیری از جرایم پلیس به تنهایی نخواهد توانست کاری از پیش ببرد، در امر مبارزه با سرقت اگر مشارکت مردم نباشد، کنترل آن امکان‌پذیر نخواهد بود.

ملکی با بیان اینکه بروز برخی از آسیب‌ها به دلیل غفلت خود افراد است، اظهار کرد: منشا بسیاری از مشکلات و آسیب‌های اجتماعی عدم مسئولیت‌پذیری برخی از افراد است، چرا که اگر هر فرد به درستی به قانون عمل کرده و هنجارها را رعایت کند، شاهد بروز و ظهور آسیبی در جامعه نخواهیم بود.

وی در ادامه از خبرنگاران و اصحاب رسانه به عنوان بازوان توانمند ناجا یاد کرد و ادامه داد: خبرنگاران همواره نیروی انتظامی را در اجرای هر چه بهتر برنامه‌ها یاری رسانده و تعامل خوب و سازنده‌ای با ناجا داشته‌اند.

فرمانده انتظامی استان مرکزی افزود: خبرنگاران افرادی مظلوم هستند و همواره در سخت‌ترین شرایط، کار خطیر آگاه‌سازی و اطلاع‌رسانی را به نحو احسن انجام داده‌اند./ز
برچسب ها: آسیب ، اجتماعی ، منشا
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.