سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

رجبی در گفتگو با باشگاه خبرنگاران:

استقلال واقعی، مشکلات شخصی‌اش را رسانه‌ای نمی‌کند/ در مقابل حرف‌های روشن از خودم دفاع کردم

مشاور فنی باشگاه استقلال تهران گفت: متاسفم برای بازیکنانی که تا از تیم جدا می‌شوند، تیم و کادر فنی‌اش را به باد انتقاد می‌گیرند، این افراد استقلالی‌ نیستند.

رضا رجبی در گفتگو با خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران در خصوص وضعیت استقلال گفت: شرایط تیم بسیار خوب است و بازیکنان همه آماده هستند. امید ابراهیمی مصدوم است و امیدواریم که به بازی مقابل استقلال خوزستان برسد. حنیف عمران‌زاده و امیر‌حسین صادقی هم دیگر مصدومان ما هستند.
 
آنالیزور باشگاه استقلال تهران افزود: بازی سختی مقابل تیم هم‌نام خود در پیش داریم چرا که این تیم خوزستانی هم بازیکنان جوانی دارد اما ما نوید یک بازی خوب را به هواداران می‌دهیم چرا که هر 2 تیم در زمین جانانه‌ بازی می‌کنند تمام بازی‌ها حکم فینال را برای ما دارد و باید امتیاز این بازی را هم کسب کنیم.
 
وی در خصوص انتقاد‌های بازیکنانی چون جواد نکونام و مهدی رحمتی از امیر قلعه‌نویی تصریح کرد: متاسفم برای کسانی که به هر دلیل از باشگاه می‌روند و بعد از خروج از تیم شروع به اظهار نظر‌های منفی علیه تیم و مربیان سابقشان‌ می‌کنند، اگر مسئله‌ای وجود داشته چرا همان موقع مطرح نکردند این بازیکنان اگر ادعا دارند که استقلالی هستند پس نباید مشکلات شخصی‌شان با امیر قلعه‌نویی را رسانه‌ای می‌کردند چرا که دود این بحث‌های به چشم استقلال می‌رود.
 
رجبی ادامه داد: پیشکسوت واقعی استقلال طلبکار تیم سابقش نیست کسی است که پاهایش را هم برای استقلال داده ولی هیچ انتقادی هم ندارد و فقط به تماشای بازی‌های تیم محبوبش می‌نشیند.
 
آنالیزور باشگاه استقلال تهران اظهار داشت: این بازیکنان پول‌های زیادی از استقلال گرفتند و زندگی مرفهی داشتند خیلی زشت است که تا در باشگاه هستند همه چیز گلستان است و هیچ مشکلی وجود ندارد اما تا از باشگاه می‌روند یادشان می‌آید مسائلی بوده که باید مطرح کنند که اگر بود باید همان زمان می‌گفتند این افراد نباید خود را استقلالی بدانند و نام اسطوره استقلال بودن را یدک بکشند.

وی در خصوص صحبت‌های حسن روشن بیان کرد: حسن روشن گفته که آکادمی جای آدم‌های پاک است و تهمت ناپاکی را به یک سری از افراد زده است. این افراد خیلی راحت حرف می‌زنند و اصلا به آن فکر نمی‌کنند من به شخصه در آکادمی زحمت زیادی کشیده‌ام و در زمانی که من در آنجا بودم آکادمی پاک بود.

رجبی در پایان خاطرنشان کرد: من مشکلی با حسن روشن ندارم فقط درباره اظهارنظر وی در خصوص ناپاکی اهالی آکادمی از خودمان دفاع کردم. من به عنوان یک استقلالی تمام تلاشم را برای موفقیت تیم کرده و از لحاظ فنی به باشگاه کمک می‌کنم.

انتهای پیام/

برچسب ها: مشکلات ، حرف ، استقلال
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
ناشناس
۱۳:۲۳ ۱۶ مرداد ۱۳۹۳
آقای رجبی لطفا در باره اشخاصی مانندحجازی و حسن روشن و علی پروین و قلیچ خانی و کلانی و مهاجرانی و.... اظهار نظر نفرمایید زیرا در حد و اندازه های این بزرگان نیستید.