سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

سرهنگ روحی در گفتگو با باشگاه خبرنگاران:

شماره‌گذاری بیش از 96 هزار خودرو / پراید 131 رکورددار شماره‌گذاری

رئیس پلیس شماره‌گذاری راهور ناجا از کاهش شماره‌گذاری خودرو در تیرماه خبر داد.

 سرهنگ روحی رئیس پلیس شماره‌گذاری راهور ناجا در گفتگو با خبرنگار اجتماعی باشگاه خبرنگاران، در تشریح خبر فوق گفت: در ماه خرداد بالغ بر 97 هزار خودروی داخلی تولید و شماره‌گذاری شده است این در حالی است که در ماه تیر این عدد به شماره گذاری بیش از 88 هزار خودرو رسیده که  کاهش 9/8 درصدی شماره‌گذاری را داشته ایم.

این مقام مسئول پلیس در ادامه عنوان کرد: در تیرماه بیش از 8 هزار خودروی وارداتی و در خردادماه 5 هزار خودرو وارداتی شماره‌گذاری شده که رشد 6 درصدی در حوزه خودروهای خارجی داشتیم.

سرهنگ روحی بیان کرد: در مجموع 96 هزار وسیله نقلیه شماره گذاری شده که با توجه به آمار شماره‌گذاری خودرو 6 درصد کاهش یافته است.

رئیس پلیس شماره‌گذاری راهور ناجا در خاتمه اذعان کرد: بیشترین خودروهای داخلی که در تیرماه رکوردار شماره‌گذاری بودند به ترتیب پراید 131 با بیش از 20 هزار، پژو پارس با بیش از 10 هزار و پژو405 با بیش از 8 هزار بودند.

انتهای پیام/ 
برچسب ها: شماره گذاری ، تیر ، کاهش
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۵
در انتظار بررسی: ۰
باقر
۲۱:۴۳ ۱۶ مرداد ۱۳۹۳
آخه کجای دنیا ادم باید حقوق یکسالشو جمع کنه تا بتونه یه ماشین پراید بخره؟ این عین عدالت است که محقق شده من چقدر خوشحالم خدا
eshagh
۲۱:۳۵ ۱۶ مرداد ۱۳۹۳
خودرو هایی که شماره میشوند و پس از یک هفته به علت نقص فنی می خوابند!!!!!!!!!!!!!!!
من پس از 4 ماه ثبت نام که به نیت کمک به تولید داخلی! اقدام به خرید یک دستگاه تیبا یورو4 کردم حالا پس از یک هفته دریافت خودرو مجبور شدم که با کلی "خوشحال" از ان پیاده بشم و ان را مجددا در نمایندگی بخوابانم تا خودرویم دوباره یک ماهی استراحت کند!!!!
قابل توجه مسولین محترم ناظر بر تولید داخلی!!!!!
شیخعلی
۱۸:۲۲ ۱۶ مرداد ۱۳۹۳
آفرین بر مردم که مقدار خرید از شرکت های خودروسازی را کاهش داده اند و خدا خیرشان بده اگر خرید را خییییییییییییییییییلی خیییییییییییییییییییییلی کاهش دهند تا حساب کار شرکت هادستشان بیاد.
خداخیرتون بده مردم شریف ایران
یک پدر
۱۷:۴۵ ۱۶ مرداد ۱۳۹۳
با سلام خدمت دست اندرکاران باشگاه خبرنگاران
چرا باشگاه در یک رای گیری (نظرسنجی )میزان رضایت مردم از خودروهای داخلی از جهت مواد استفاده اعم از فولاد و اهن و وقت نیروی کار و ... و مصرف سوخت و الودگی هوا مورد ارزیابی قرار نمیدهد تا شاید در تعرفه واردات تجدید نظرشود و رقابت ایجاد شود
حامد
۱۶:۳۴ ۱۶ مرداد ۱۳۹۳
یعنی روزی میرسه منم خودرو داشته باشم !!!