سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

کرمان/

کرمان جزو استانهای برتر کشور در زمینه برگزاری مراسم ملی و مذهبی است

رییس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان کرمان با اعلام اینکه این استان جزو استانهای برتر کشور در زمینه برگزاری مراسم ملی و مذهبی است ، گفت: هم اکنون با تعامل بی نظیری که بین مجموعه ها ایجاد شده است ، مشارکت خوبی در برگزاری برنامه ها انجام می شود.

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران کرمان، مهدی صدفی در مراسم گرامیداشت 12 مرداد ، سالروز تاسیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی که شامگاه چهارشنبه با حضور نمایندگان مجلس، فرماندار کرمان و نمایندگان دستگاه های اجرایی و شورای مشورتی شورا در فرمانداری کرمان برگزار شد، افزود: شورای هماهنگی یکی از تدابیر حکیمانه حضرت امام خمینی (ره) بود.

وی با اشاره به انجام فعالیت های شورا از آغاز تاسیس در سه مرحله، خاطرنشان کرد: در مرحله نخست شورا کار برگزاری راهپیمایی ها را انجام می داد و از آغاز جنگ تحمیلی رویکرد شورا در مرحله دوم از فعالیت خودش کمک به جبهه و تشویق و اعزام رزمندگان به جبهه های حق علیه باطل بود.

صدفی با اشاره به اینکه مرحله سوم کار شورا از بعد از اتمام دفاع مقدس، ساماندهی و هماهنگی برنامه ها در مناسبت های ملی و مذهبی است، تصریح کرد: اگر کاری انجام می شود به همت یکایک مردم استان است و همه در این برنامه ها نقش دارند.

وی با بیان اینکه استان کرمان جزو استان های برتر در زمینه برگزاری مراسم های ملی و مذهبی در کشور است، یادآور شد: با تعامل خوبی که بین مجموعه ها ایجاد شده است مشارکت خوبی در برگزاری برنامه ها انجام می شود.

صدفی با اشاره به اینکه فقط دستگاه های فرهنگی عضو شورا هستند، گفت: دو مجمع تشکل های مردمی و مجمع نمایندگان دستگاه های اجرایی را در شورا تشکیل دادیم که از سایر ظرفیت ها نیز استفاده شود.

وی با بیان اینکه قریب 2 هزار نفر در مراسم راهپیمایی ها سهیم هستند، از اصحاب رسانه بصورت ویژه تشکر کرد و افزود: بیشترین حضور و مشارکت در برنامه های شورا را اصحاب رسانه دارند که بدون هیچ توقعی در انعکاس این رویداد مهم تلاش می کنند./ز


برچسب ها: کرمان ، مراسم ، ملی و مذهبی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.