سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

اراک

استان مرکزی جزو 10 استان برتر کشور در ساماندهی گلزارهای شهدا

سرپرست عمران و مسکن بنیاد شهید و امور ایثارگران استان مرکزی گفت: استان مرکزی جزو 10 استان برتر کشور در امر ساماندهی گلزارهای شهدا است.

مهرجو در گفتگو با خبرنگار باشگاه خبرنگاران اراک، افزود: استان مرکزی 632گلزار مطهر شهدا با پنج هزار و 454 مزار دارد که تاکنون 70 درصد گلزار شهدا ساماندهی شده است.

به گفته وی، هم‌اکنون استان مرکزی با ساماندهی 70 درصد گلزارهای شهدا جزو 10 استان برتر کشور به شمار می‌رود.

سرپرست عمران و مسکن بنیاد شهید و امور ایثارگران استان مرکزی با اشاره به پروژه‌های افتتاحیه این معاونت در هفته دولت عنوان کرد: همزمان با هفته دولت چندین مزار ساماندهی شده در شهرهای مختلف استان با حضور مسئولان رونمایی می‌شود.

مهرجو گفت: این پروژه‌ها شامل افتتاح هفت مزار در شهرستان ساوه، 14 مزار در دلیجان، 10 مزار در زرندیه، 18 مزار در شازند، چهار مزار در تفرش، 11 مزار در محلات، 22 مزار در خنداب و 374 مزار در شهرستان خمین است.

وی با اشاره به لزوم ساماندهی گلزار شهدا تصریح کرد: گلزار شهدا تنها مختص به یک یا چند فرد و خانواده‌ای مشخص نیست بلکه جایگاهی ملی برای تمامی افراد جامعه است و مسئولان در حفظ حرمت و جایگاه آن باید تمام تلاش و توان خود را به کار گیرند.

سرپرست عمران و مسکن بنیاد شهید و امور ایثارگران استان مرکزی تاکید کرد: قدرت و اقتدار ایران اسلامی مرهون خون شهدایی است که در میادین جنگ دلیرانه جنگیدند و امنیت امروز را برای ملت غیور ایران اسلامی به ارمغان آوردند و بر تمام مسئولان واجب است که ضمن حفظ حرمت والدین و خانواده شهدا برای رسیدگی به مشکلات این عزیزان اهتمام لازم را داشته و تمام تلاش خود را برای ساماندهی گلزار شهدا و رسیدگی به مشکلات این مکان به کار گیرند./ز
برچسب ها: ساماندهی ، گلزار ، شهدا
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.