سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

عملکرد ضعیف فرنگی کاران جوان ایرانی در مسابقات جهانی/کسب عنوان هشتمی تنها با یک مدال نقره

تیم ملی کشتی فرنگی جوانان کشورمان در پایان مسابقات قهرمانی جهان تنها با یک مدال نقره به عنوان ضعیف هشتمی رسید.

به گزارش خبرنگار ورزش باشگاه خبرنگاران، در پایان رقابت های کشتی فرنگی قهرمانی جوانان جهان که روزهای 14 و 15 مرداد ماه در شهر زاگرب کرواسی برگزار شد، تیم ایران تنها توسط پیام بویری در وزن 74 کیلوگرم صاحب یک مدال نقره شد.


بر این اساس در روز دوم مسابقات در وزن 55 کیلوگرم بهروز ملکی در دور نخست با نتیجه 8 – صفر از سد واسیلی سیمنکو از اوکراین گذشت. وی در دور بعد میرام بک آنگلوف از قزاقستان را با نتیجه 2- صفر (ضربه فنی) شکست داد. ملکی در دور سوم با نتیجه 9 بر صفر از سد گئورگ غریبیان از ارمنستان گذشت اما در مرحله نیمه نهایی با نتیجه 8- صفر مغلوب مراد محمداف از آذربایجان شد و به دیدار رده بندی رفت، وی در این دیدار مقابل اصلان ویسایتوف از روسیه با نتیجه 9 بر یک شکست خورد و به مقام پنجم رسید.


رامین طاهری در وزن 66 کیلوگرم، علی شریفی در وزن 84 کیلوگرم و بابک رزم پوش در وزن 120 کیلوگرم دیگر نمایندگان کشورمان در روز دوم بودند که از دور رقابت ها کنار رفتند.

همچنین دیروز و در چهار وزن نخست نیز تیم ایران توسط پیام بویری در وزن 74 کیلوگرم صاحب یک مدال نقره شده بود و رضا خدری،علی ارسلان و محمد ابراهیمی در اوزان 50،60 و 96 کیلو گرم از دور رقابتها کنار رفتند.


گفتنی است تیم ملی کشتی فرنگی جوانان کشورمان سال گذشته با سه مدال طلا،نقره و برنز به مقام سومی رقابتهای جهانی رسیده بود که کسب رتبه هشتم در مسابقات سال جاری نتیجه بسیار ضعیفی است که برای کشورمان به عنوان یکی از قطب های اصلی در رشته فرنگی به دست آمده است.

 

رده بندی 10 تیم برتر کشتی فرنگی جوانان جهان:


1-آذربایجان 59 امتیاز 2- گرجستان 44 امتیاز 3- روسیه 33 امتیاز 4- ارمنستان 31 امتیاز 5- ترکیه 28 امتیاز 6- مجارستان 21 امتیاز 7- مصر 20 امتیاز 8- ایران 19 امتیاز 9- آلمان 19 امتیاز 10- اوکراین 17 امتیاز

 

برچسب ها: کشتی ، فرنگی ، جوانان ، جهانی ، کرواسی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.