سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

"ران پروسور" سازمان ملل را به سکوت در برابر حماس متهم کرد

نماینده رژیم صهیونیستی در سازمان ملل متحد، این نهاد بین‌المللی را به سکوت در برابر اقدامات حماس مورد انتقاد قرار داد.

به گزارش سرويس بين‌‌الملل باشگاه خبرنگاران به نقل از روزنامه تایمز اسرائیل؛  "ران پروسور" فرستاده رژیم صهیونیستی به سازمان ملل متحد در جلسه مجمع عمومی این سازمان در خصوص غزه، سازمان ملل را به خاطر عدم توجه به نقش حماس در جنگ غزه مورد انتقاد قرار داد.
 
وی مدعی شد که اسرائیل هیچ‌گاه به دنبال منازعه نبوده است و در حمله پیشین به غزه در سال 2005، این باریکه را با نیت عدم بازگشت مجدد برای جنگ، ترک کرده بوده است.
 
در جریان یک ماه حملات بی‌وقفه رژیم‌صهیونیستی به نوار غزه، بیش از 1800 فلسطینی که به اذعان سازمان ملل اغلب آن‌ها غیرنظامی بوده‌اند، کشته شدند. با این حال سازمان ملل تنها در دو مورد آن هم پس از هدف قرار گرفتن مراکز خود و کشته شدن ده‌ها غیرنظامی، حملات رژیم‌صهیونیستی را محکوم کرد.
 
خبرنگار نشریه "نیو میدل ایست" نیز خبر داد که «پروسور» خطاب به اعضای سازمان ملل متحد گفت: خشم جانبدارانه خود (بر علیه اسرائیل) را فرو ببرید، ما در خط مقدم رویارویی با اسلامگرایان افراطی هستیم.»

انتهای پیام/
 
وی همچنین گفت: «استانداردهای دوگانه سازمان ملل در خصوص نبرد غزه برای ما مبهوت‌کننده است، اعضای سازمان ملل به صورت گروهی به تنها حکومت دموکراتیک در خاورمیانه حمله می‌کنند.»
 
مقامات رژیم‌صهیونیستی که پیش از این هم خواستار اعطای جایزه صلح نوبل به ارتش این رژیم شده بودند. نهادهای حقوق بشری از جمله سازمان عفو بین‌الملل در دو هفته اخیر با انتشار گزارش‌های متعدد، به برخی از موارد جرایم جنگی رژیم‌صهیونیستی در جریان حمله به غزه، اشاره کرده‌اند. عفو بین‌الملل همچنین خواستار توقف صادرات سلاح به فلسطین اشغالی شده‌اند.
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
man
۲۲:۱۷ ۱۵ مرداد ۱۳۹۳
آره جایزه صلح نوبل باید بدن ارتش اسرائیل چون از بس کودک کشته تا چند مدت دیگه غرق می شه توی خونشون بعد دیگه جنگ نمیشه
منتظر
۲۱:۴۹ ۱۵ مرداد ۱۳۹۳
یعنی رو که نیست سنگ پا قزوینه

چقدر اینها پررو هستن اینهمه آدم رو به خاک و خون کشیدن تازه طلبکار هم هستن