سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

خوش‌نظر: هر تیم باید سهمیه 2 بازیکن سرباز داشته باشد

مدیرعامل باشگاه سایپا گفت: این درست نیست که یک تیم کلی زحمت بکشد، سرمایه‌گذاری کند و بازیکنی را بپروراند اما زمان استفاده بردن از این بازیکن به تیم دیگری برود.

خوش‌نظر در گفتگو با خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران، گفت:من با جو تیم فوتبال پیکان کاملا آشنا هستم و به خوبی تمام بازیکنان و مسئولان تیم فوتبال پیکان تهران را می‌شناسم.

مدیرعامل باشگاه سایپا در ادامه گفت: تمرینات خوبی را در طول هفته پشت سر گذاشتیم و شرایط خوب است تنها مصدومان شاه علیدوست، کرمانی و کاوه رضایی هستند و امیدواریم بازیکنان جایگزین خوبی باشند و بازی پنجشنبه را با برد پشت سر بگذاریم.

خوش نظر در مورد موضوع اصلی این روزها کارت معافیت سربازی گفت: سایپا در زمان جذب بازیکن قبل از هرکاری بازیکنانی را که مدنظر دارد ابتدا تمام مدارک و اطلاعات را گرفته و استعلام می‌کند تا به مشکلی برنخورد، سربازی یک خدمت مقدس است و هر جوان ایرانی در صورت توان باید این مسیر را طی کند.

وی در ادامه تصریح کرد: این درست نیست که یک تیم سال‌های متمادی تلاش و کلی هزینه کند تا بازیکنانی را بپروراند اما زمانی که می‌خواهد از ثمره خود بهره ببرد باید این بازیکن به عنوان سرباز به تیم‌های سربازگیر برود و اینگونه تیم‌های زحمت از ثمره تیم‌های دیگر استفاده می‌کنند امیدوارم مسئولین برای این مشکل تمهیداتی در نظر بگیرند و پیشنهادی برای مسئولان دارم که هر تیم 2سهمیه بازیکن سرباز داشته باشد تا نه مدیران و نه تیم‌ها دلزده از فوتبال نشوند.

انتهای‌پیام/
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.