سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

مروری بر مهمترین اخبار"سیاسی" چهارشنبه

مهم ترین عناوین خبری گروه "سیاسی" که در روز چهارشنبه منتشر شده است موضوعاتي چون: مراسم بزرگداشت آیت‌الله شب‌زنده‌دار برگزار شد ، نمایندگان مجلس دانش‌آموزی مسئولیت پیگیری مطالبات دانش‌آموزان را بر عهده دارند ، بيانيه مطبوعاتی نشست ترانزيتی موافقتنامه عشق آباد و... است

مهمترین عناوین خبری گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران به انتخاب سردبیر مجله شبانه به شرح زیر است:

سفارت انگلیس در تهران بازگشایی می‌شود / باقی ماندن روابط در سطح کاردار



رئیس کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس از توافق ایران و انگلیس برای بازگشایی سفارت این کشور در تهران خبر داد.

دنیا می‌داند دیگر تهدید یا تحریم در برابر ملت بزرگ ایران تاثیرگذار نیست/تهیه و تصویب طرح جامع گردشگری استان تا پایان امسال

 رئیس جمهور گفت: دنیا می‌دادند دیگر تهدید یا تحریم در برابر ملت بزرگ ایران تاثیرگذار نیست. ما نرمش قهرمانانه خواهیم داشت و همانطور که رهبری فرمودند نرمش ذلیلانه ممنوع است.

حمایت همه‌جانبه آمریکا از رژیم‌صهیونیستی مایه نگرانی است/ دور بعدی مذاکرات ایران و 1+5 به‌زودی آغاز می‌شود
سخنگوی دستگاه دیپلماسی گفت: امروز رژیم صهیونیستی در زندان بزرگی که برای خود تعبیه کرده دست و پا می‌زند و آمریکایی‌ها نیز زندانبان آن‌ها شده‌اند و ما نیز در این راستا از آمریکا دعوت می‌کنیم که فقط یکبار تصاویر منتشر شده از زنان و قربانیان جنایات رژیم صهیونیستی را مرور کند.

ضرورت ارتقاء همکاری‌های دو کشور در حوزه‌های مختلف

 وزیر امور خارجه کشورمان در دیدار با همتای ازبکستانی خود زمینه‌های ارتقاء روابط دو کشور با توجه به مشترکات فرهنگی فی‌مابین و همچنین ظرفیت‌های موجود برای گسترش روابط را مورد بحث و تبادل نظر قرار دادند .

مراسم بزرگداشت آیت‌الله شب‌زنده‌دار برگزار شد
مراسم بزرگداشت آیت‌الله حسین شب‌زنده‌دار صبح امروز با حضور شخصیت‌های سیاسی در نمازخانه شورای نگهبان برگزار شد.

شهید بابایی به روایت حضرت آیت‌الله خامنه‌ای

 دفتر حفظ و نشر آثار حضرت آیت‌الله‌العظمی خامنه‌ای در آستانه پانزدهم مرداد، سالروز شهادت سرلشکر خلبان شهید عباس بابایی، معاون عملیات نیروی هوایی ارتش جمهوری اسلامی ایران، اقدام به انتشار خاطراتی از این شهید بزرگوار به روایت حضرت آیت الله خامنه‌ای کرده است.

نمایندگان مجلس دانش‌آموزی مسئولیت پیگیری مطالبات دانش‌آموزان را بر عهده دارند

 وزیر آموزش و پرورش با بیان اینکه نمایندگان مجلس دانش‌آموزی مسئولیت پیگیری مطالبات دانش‌آموزان از مسیر حرکت جمعی و مشارکت آنان را برعهده دارند، گفت: مشارکت دانش‌آموزان در امور مربوط به سرنوشت خود در کشور و تلاش برای برطرف کردن مشکلی در این راستا از ارزش‌های مورد تاکید سند تحول بنیادین آموزش و پرورش است.

طرح آتش‌بس اعلام شده توسط مصر طرحی عربی غربی است
 یک کارشناس سیاست خارجی گفت: طرح آتش‌بس اعلام شده توسط مصر از نظر تحلیل‌گران طرحی مصری نیست بلکه عربی غربی امریکایی و در جهت حمایت از اشغالیت توصیف شده است که چرا هیچ اشاره‌ای به متجاوز نشده و موضوع لغو محاصره و بازگشایی گذرگاه‌ها و آزادی اسرا را مطرح نساخته است

بيانيه مطبوعاتی نشست ترانزيتی موافقتنامه عشق آباد

 وزرای خارجه جمهوری اسلامي ايران ، عمان ، ازبكستان و تركمنستان در تاريخ 15/5/93 و در چارچوب مشورت‌های مستمر در جهت توسعه روابط اقتصادی و تجاری از طريق ايجاد يك كريدور حمل و نقل ، نشست مسقط را برگزار كردند.

صدور حکم پرونده "م. ر" تا پایان مرداد ماه
سرپرست دادگاه‌های کیفری استان تهران از صدور حکم پرونده "م.ر" تا پایان مرداد ماه خبر داد.
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.