سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

ظریف در دیدار با همتای عمانی :

امیدواریم بزرگراه ترانزیتی نقش مهم خود را در توسعه منطقه ایفا کند

وزیر امورخارجه کشورمان در دیدار با همتای عمانی خود گفت: امیدواریم بزرگراه ترانزیتی بتواند در ارائه خدمات انتقال کالا از کشورهای خلیج فارس و آسیای میانه نقش مهم خود را در توسعه منطقه ایفاء کند.

به گزارش خبرنگار سیاست خارجی باشگاه خبرنگاران، "محمد جواد ظریف" وزیر امور خارجه کشورمان در حاشیه نشست چهارجانبه همکاری های ترانزیتی وزرای خارجه کشورهای جمهوری اسلامی ایران و سلطنت عمان ، ترکمنستان و ازبکستان با "یوسف بن علوی" وزیر مشاور در امور خارجه عمان دیدار وگفتگو کرد.
 
وزیر امور خارجه کشورمان در این دیدار با آرزوی سلامتی برای سلطان قابوس که در حال حاضر برای مداوا در خارج  از عمان بسر می برد، از برگزاری این نشست چهار جانبه از سوی دولت عمان قدردانی کرد و با اشاره به نقش استثنایی و قرار گرفتن کشورمان در قلب کریدورهای تجاری ابراز امیدواری کرد این بزرگراه ترانزیتی بتواند در ارائه خدمات انتقال کالا از کشورهای خلیج فارس و آسیای میانه نقش مهم خود را در توسعه منطقه ایفاء کند.
 
وزیران خارجه جمهوری اسلامی ایران و عمان همچنین در این دیدار با تاکید بر وجود روحیه تعامل و همکاری فیمابین دو کشور که الزامات برادری وهمسایگی نشات گرفته است ، ابراز امیدواری کردند تا همکاری‌های دو کشور در جهت ارتقاء و گسترش همه جانبه مناسبات توسعه یابد.  

 انتهای پیام/
برچسب ها: ایفا ، ترانزیت ، ایران
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.