سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

ذوالفقاری: خطیبی مجوز نشستن روی نیمکت تراکتور را دارد

سرپرست باشگاه تراکتورسازی گفت: باشگاه تراکتور بالغ قوانین سازمان لیگ است و خطیبی با داشتن مجوز مربیگری همچنان سرمربی تراکتور است و در بازی با ذوب آهن روی نیمکت قرار می‌گیرد.

ذوالفقاری در گفتگو با خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران افزود: خطیبی به عنوان سرمربی تیم تراکتورسازی انتخاب شده است و ما او را بر اساس مجوزی که دارد در بازی اول به همراه داشتیم و او می‌تواند در بازی با ذوب‌آهن نیز به عنوان سرمربی این تیم روی نیمکت بنشیند.

وی اضافه کرد: باشگاه تراکتور مطیع قوانین سازمان لیگ است پس بنا به قوانین سرمربی ما می‌تواند با مجوزی که برای وی صادر گردیده است به همراه تیم به اصفهان برود.

سرپرست باشگاه تراکتور در رابطه با بازی این هفته خود مقابل ذوب‌آهن گفت: تمامی بازیکنان ازآمادگی کافی برخوردارند و ما هم مانند هر تیمی دیگری برای گرفتن سه امتیاز به فصل تیم حریف می‌رویم و امیدواریم در هفته‌ دوم لیگ چهاردهم سه امتیاز را از تیم میزبان بگیریم و پیروز میدان شویم.

وی اشاره کرد: در گذشته گل محمدی سرمربی ذوب‌آهن بازیکن تیم تراکتورسازی بود و وی را کاملا می‌شناسیم و می‌دانیم که هم از لحاظ اخلاقی و هم فنی خوب است و ذوب‌آهن برای پیروزی به مقابل ما می‌آید اما ما هم تیم جوانی داریم و بازیکنان از انگیزه بالایی برخوردارند و بازیکنان ما اول ا زهمه برای وی بازی خوب و تماشاگر پسند و بعد برای پیروزی به میدان می‌روند.

ذوالفقاری در رابطه با جایگاه تماشاگران در اصفهان گفت: تیم ذوب‌آهن گفته است که تنها ده درصد از جایگاه تماشاگران را به تیم ما می‌دهد اما زمانی که در بازی‌ای تماشاگر نباشد آن مسابقه به درد نمی‌خورد و هیجانی ندارد، از طرفی هم ما تیمی پرطرفدار هستیم و از سازمان لیگ می‌خواهیم تا حداقل برای آذری‌ها 15الی 20درصد از جایگاه را به ما اختصاص بدهند.

سرپرست باشگاه تراکتورسازی در پایان خاطرنشان کرد: به گفته خود انصاری فرد اگر به تیم‌های اروپایی نرود باز هم به تیم خود تراکتورسازی برمی‌گردد.

انتهای‌پیام/
برچسب ها: تراکتور ، سرمربی ، تیم
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.