سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

مروری بر مهمترین اخبار"اقتصادی" چهارشنبه

مهم ترین عناوین خبری گروه "اقتصادی" که در روز چهارشنبه منتشر شده است موضوعاتي چون: ایجاد نمایندگی وزارت امور خارجه در منطقه ویژه اقتصادی انرژی پارس/کاهش دروازه های گمرک تا پایان شهریور ماه امسال ، 388 خوشه صنعتی در کشور داریم/ تولید محصول توسط خوشه‌های صنعتی واردات را محدود می‌کند ، آزادسازی قیمت سیمان و عرضه کامل آن از طریق بورس کالای ایران و... است

مهمترین عناوین خبری گروه اقتصادی باشگاه خبرنگاران به انتخاب سردبیر مجله شبانه به شرح زیر است:

ایجاد نمایندگی وزارت امور خارجه در منطقه ویژه اقتصادی انرژی پارس/کاهش دروازه های گمرک تا پایان شهریور ماه امسال



 مدیر عامل سازمان منطقه ویژه اقتصادی پارس از ایجاد نمایندگی وزارت امور خارجه در منطقه ویژه اقتصادی انرژی پارس در آینده نزدیک خبر داد و گفت: تمهیدات خاصی برای دربافت ویزای نیروهای خارجی و آسان شدن قوانین کار اندیشیده شده است.

سکه امامی 948 هزارتومان/طلای 18 عیار 97 هزار تومان/دلار 3140 هزار تومان

امروز بازار سکه همزمان با افزایش نسبی طلای جهانی شاهد افت دلار داخل بود که بر همین اساس با واکنشی خنثی تغییری در بهای سکه های طلایی نداد.

388 خوشه صنعتی در کشور داریم/ تولید محصول توسط خوشه‌های صنعتی واردات را محدود می‌کند
معاون وزیر صنعت، معدن و تجارت با بیان اینکه تجمیع واحدهای کوچک صنعتی با هم موجب تشکیل خوشه‌ صنعتی می‌شود گفت: محصولاتی که توسط این خوشه‌ها تولید می شود از کیفیت بالایی برخوردارند که این مسئله موجب محدودیت واردات می‌شود.

صنایع لبنی متخلف به زودی معرفی می‌شوند/ آمادگی تست استاندارد بنزین را داریم

رییس سازمان ملی استاندارد ایران با اشاره به این‌که تاکنون تخلف یک شرکت لبنی در زمینه استفاده از روغن پالم در تولید محصولاتش محرز شده است گفت: از 124 نمونه گرفته شده از محصولات لبنی در حدود 20 درصد محصولات از چربی نباتی استفاده کرده بودند که تنها یک مورد غیر مجاز تشخیص داده شد.

دپو کاشی در کارخانه‌ها / رکود ساخت و ساز تقاضا را به حداقل رسانده است

 رئیس اتحادیه کاشی‌سازان استان تهران گفت: به دلیل کاهش تقاضا و حداقل شدن مصرف، تولیدات کاشی در کارخانه‌ها دپو شده است

جهش بزرگ اقتصادی همزمان با اجرای بند «ق» تبصره 2 بودجه 93

معاون وزیر نفت در امور شرکت ملی گاز ایران، اجرای بند «ق» تبصره 2 بودجه سال 93 را جهشی در توسعه کشور و اجرای عملی اقتصاد مقاومتی برشمرد و گفت: بر اساس این بند وزارت نفت اجازه یافته تا سقف 100 میلیارد دلار در قالب قراردادهای بیع متقابل و امثال آن برای کاهش مصرف سوخت سرمایه گذاری نماید.

آزادسازی قیمت سیمان و عرضه کامل آن از طریق بورس کالای ایران

اولین جلسه مشترک انجمن کارفرمایان سیمان و شرکت بورس کالای ایران برگزار شد. در این جلسه مقرر شد برای آزادسازی قیمت سیمان و عرضه کامل آن در بورس کالای ایران اقدامات لازم صورت گیرد.

ضرورت تسهیل و تسریع در روابط تجاری ایران و روسیه
روابط تجاری ایران و روسیه نیازمند تسهیل و تسریع است.

رشد 60 درصدی شرکت‌های خارجی در نمایشگاه بین المللی صنعت ساختمان
مفتح گفت: در نمایشگاه امسال تعداد شرکت‌های داخلی با رشد 26 درصدی از 825 شرکت به هزار و 40 شرکت و تعداد شرکت‌های خارجی با رشد 60درصدی از 127 شرکت به 204 شرکت افزایش داشته است.

وزش باد و گرد و خاک در شرق کشور تداوم دارد/تهران، غبارآلود و 34 درجه

 طی سه روز آینده پدیده غالب در شرق کشور به ویژه در منطقه زابل وزش باد و گرد و خاک است که طی امروز و فردا به سرعت وزش باد در این مناطق افزوده می شود.
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.