سایر زبان ها

صفحه نخست

انتخابات

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

رئیس ستاد برگزاری چهاردهمین نمایشگاه بین المللی محیط زیست منصوب شد

معاون رئیس جمهور و رئیس سازمان حفاظت محیط زیست در حکمی مجید فدایی را به سمت رئیس ستاد برگزاری چهاردهمین نمایشگاه بین المللی محیط زیست منصوب کرد.

به گزارش خبرنگار اجتماعی باشگاه خبرنگاران  در حکم معصومه ابتکار خطاب به مجید فدایی سرپرست اداره کل روابط عمومی سازمان حفاظطت محیط زیست چنین آمده است:
 نمایشگاه بین المللی محیط زیست از رویدادهای مهم محیط زیستی کشور به دلیل ایجاد زمینه مناسب برای گسترش فرهنگ حفظ محیط زیست و تعامل بین تصمیم گیران با دست اندرکاران و فعالان حوزه محیط زیست بوده، همچنین آوردگاهی برای نمایش آخرین پیشرفت ها و دستاوردهای دوستدار محیط زیست در بخش های مختلف تولیدی و خدماتی کشور به حساب می آید.
 
نظر به تعهد و تجارب جنابعالی، به موجب این حکم به سمت "رئیس ستاد برگزاری چهاردهمین  نمایشگاه  بین المللی محیط زیست" منصوب می شوید.
 
انتظار می‌رود با ارزیابی دقیق نقاط قوت و ضعف ادوار گذشته و برای انجام مقدمات، هماهنگی ها، امور اجرایی مطابق با  ضوابط مورد نظر سازمان و با توجه به ماموریت ها و اهداف کلان و راهبردی در جهت آموزش و ترویج فرهنگ حفاظت از محیط زیست وجلب مشارکت مردم در حفاظت از تنوع زیستی و حیات وحش نسبت به برگزاری این نمایشگاه با رویکردی نوین و پیشرو اهتمام نمایید. همچنین در این نمایشگاه فرصتی برای حمایت از مشاغل، بنگاهها و اقتصاد سبز و همکاری های بین المللی فراهم آورید.
 
ضرورت دارد تمهیدات لازم برای ایجاد فرآیندهای مربوط به این حرکت مانند ایجاد دبیرخانه دائمی نمایشگاه با همکاری و همراهی سایر معاونت ها، ادارات کل ستادی و استانی تا حصول نتیجه مطلوب و در شأن سازمان صورت گیرد.  امید است با اتکا بر الطاف ایزد متعال، در برگزاری شایسته این رویداد موفق و مؤید باشید.

انتهای پیام/
برچسب ها: نمایشگاه ، فدایی ، انتصاب
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.