سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

بندرعباس/

راه اندازی کمیسیون رسیدگی به تخلفات آبزی پروری در هرمزگان

مدیر کل شیلات هرمزگان گفت : کمیسیون رسیدگی به تخلفات آبزی پروری با هدف رعایت قوانین و مقررات و برخورد با متخلفان در زمینه آبزی پروری در شیلات استان راه اندازی شد.

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران بندرعباس  محبی در آئین راه اندازی این کمیسیون افزود : کمیسیون رسیدگی به تخلفات آبزی پروری بر اساس مواد قانونی حفاظت و بهره برداری از منابع آبزی جمهوری اسلامی ایران مصوب مجلس شورای اسلامی و آئین نامه اجرایی تشکیل می شود .

وی گفت : در این کمیسیون در صورت بروز تخلف در مدیریت تکثیر و پرورش میگو و سایر فعالیت های آبزی پروری با متخلفان برخورد خواهد شد.

مدیر کل شیلات هرمزگان افزود : افرادی که بدون کسب مجوزهای لازم از شیلات اقدام به ایجاد واحدهای تکثیر و پرورش نمایند فعالیت آنان غیرقانونی است و براساس قانون با آنها با جدیت برخورد می شود.

محبی ، نگهداری و مصرف غذا ، دارو و مواد شیمیایی غیرمجاز ، ایجاد هرگونه آلودگی یا بیماری ، توسعه استخرهای پرورش و ایجاد تأسیسات خارج از طرح و یا تأئید نشدن نقشه اجرایی را از مهم ترین تخلفات در آبزی پروری دانست.

وی گفت : پایان یافتن اعتبار پروانه های صادر شده و پیگیر نشدن برای تمدید آن ، تغییر نام دارنده پروانه تا قبل از بهره برداری ، واردات و صادرات هرگونه آبزیان و نقل وانتقال آبزیان پرورشی زنده بدون مجوز از دیگر تخلفات مطرح در حوزه آبزی پروی شیلات می باشد.
در صورت مشاهده و یا بروز تخلف، متخلفان برحسب نوع تخلف و براساس قانون از سوی کمیسیون رسیدگی به تخلفات آبزی پروری به مراجع قضایی معرفی می شوند.
انتهای خبر/ز
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.