سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

با هدف حمایت از مردم مظلوم فلسطین انجام شد

حضور نمایندگان ویژه وزیر آموزش و پرورش در دفتر جنبش جهاد اسلامی فلسطین در تهران

نمایندگان ویژه وزیر آموزش و پرورش با هدف حمایت از مردم بی‌دفاع فلسطین با نماینده جنبش جهاد اسلامی فلسطین در ایران دیدار و گفت‌وگو کردند.

به گزارش گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران، در این دیدار خلیل‌الله بابالو رئیس مرکز امور بین‌الملل و مدارس خارج از کشور، علیرضا جدایی رئیس مرکز اطلاع‌رسانی و روابط عمومی و حجت‌الاسلام صفرپور نماینده سازمان دانش‌آموزی به نمایندگی از وزیرآموزش و پرورش با حضور در دفتر مرکزی جنبش  جهاد اسلامی فلسطین در تهران با ابو ناصر شریف دیدار و ضمن اعلام حمایت از مردم بی دفاع فلسطین، جنایات رژیم صهیونیستی در غزه را محکوم کردند.

در این دیدار خلیل‌الله بابالو قائم مقام وزیر آموزش و پرورش در امور بین‌الملل با اعلام رسمی حمایت آموزش و پرورش از جنبش جهاد اسلامی در فلسطین اظهار کرد: مرکز اطلاع‌رسانی و روابط عمومی وزارت آموزش و پرورش می‌تواند منادی مظلومیت کودکان فلسطینی به تمام دانش‌آموزان ایرانی باشد.

وی با اظهار تأسف از وقایعی که در روزهای اخیر در فلسطین و مخصوصاً در نوار غزه رخ داده است، تصریح کرد: جنایات رژیم صهیونیستی، عمق قساوت و بی‌رحمی را به جهانیان نشان داده که دل هر انسان آزاده‌ای را با دیدن صحنه‌های دلخراش آن  می‌رنجاند.

بابالو حمایت کشورهای قدرتمند جهان از اقدامات اخیر رژیم صهیونیستی را جنگی نابرابر توصیف و خاطرنشان کرد: حمایت جانانه مردم فلسطین و دیگر کشورهای جهان از مردم بی دفاع غزه علاوه بر به زانو در آوردن قدرت‌های ظالم، سبب بیداری و وحدت دنیای اسلام شده است.

علیرضا جدایی رئیس مرکز اطلاع‌رسانی و روابط عمومی وزارت آموزش و پرورش نیز با اشاره به حمایت میلیون‌ها دانش‌آموز و بیش از یک میلیون معلم در آموزش و پرورش از مردم بی دفاع غزه، عنوان کرد: گواه این حمایت راهپیمایی باشکوه روز قدس امسال است که چهره مزورانه رژیم اشغالگر قدس را افشا کرد.

وی در خصوص حمایت آموزش و پرورش از مردم بی دفاع فلسطین، تصریح کرد: وزیر آموزش و پرورش در آستانه روز جهانی قدس با صدور پیامی از جامعه بزرگ فرهنگیان و معلمان برای شرکت در راهپیمایی دعوت کرد که بازتاب آن در رسانه‌های بین‌المللی نشان از حضور گسترده فرهنگیان را تأیید می‌کند.

جدایی پیگیری اخبار محاصره و جنگ غزه را ناشی از دغدغه ایرانیان نسبت به حقوق بشر و اهتمام به امور کشورهای اسلامی دانست و تصریح کرد: براساس آموزه‌های قرآنی و دینی اسلام و برحسب فرمایشات حضرت امام خمینی(ره) و مقام معظم رهبری قطعاً ثمره مقاومت مردم بی دفاع فلسطین و به خصوص نوار غزه پیروزی است.

در پایان این دیدار نماینده جنبش جهاد اسلامی در ایران ضمن تشکر از اقدامات وزارت آموزش و پرورش جمهوری اسلامی در حمایت از مردم بی دفاع فلسطین، گزارش مبسوطی از مقاومت مردم فلسطین و آخرین وضعیت شرایط اجتماعی و اقتصادی ناشی از محاصره این بخش از سرزمین‌های اسلامی به نمایندگان ویژه وزیر آموزش و پرورش ارائه داد.

انتهای پیام/

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.