سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

ضوابط و مقررات ویژه داوطلبان شاهد آزمون سراسری 93

آخرین ضوابط و مقررات ویژه داوطلبان شاهد و ایثارگر آزمون سراسری اعلام شد.

موذنی معاون فرهنگی و امور اجتماعی بنیاد شهید و امور ایثارگران در گفتگو با  خبرنگار اجتماعی باشگاه خبرنگاران، آخرین ضوابط و مقررات ویژه داوطلبان شاهد و ایثارگر آزمون سراسری را اعلام کرد.

معاون فرهنگی و امور اجتماعی بنیاد شهید و امور ایثارگران با اشاره به آزمون سراسری سال 93، اظهار داشت: به منظور اطلاع‌رسانی برای انتخاب رشته صحیح به داوطلبان شاهد و ایثارگر متقاضی ورود به دانشگاه ها، راهنمایی‌های ویژه‌ای اندیشیده شده است.

موذنی با تاکید بر سهمیه ایثارگران افزود: تعداد 26614 نفر متقاضی سهمیه ایثارگران در سال 93 هستند که پس از دریافت کارنامه نسبت به انتخاب رشته اقدام می‌نمایند.

وی ادامه داد: توجه به جنس، دوره‌های روزانه و شبانه، شرایط استخدامی، کد رشته به ترتیب علاقه از نکات مهم انتخاب رشته و محل می باشد.

معاون فرهنگی و امور اجتماعی بنیاد شهید گزینش سال 93 داوطلبان شاهد و ایثارگر را بر اساس سوابق  تحصیلی، رشته‌های بدون آزمون عنوان کرد.

لازم به ذکر است بر اساس قانون جامع خدمات رسانی به ایثارگران، همسر و فرزندان شهدا، آزادگان و جانبازان بالای 25 درصد مشمول سهمیه آزمون سراسری شاهد و ایثارگر سال 93 هستند.

انتهای پیام/

برچسب ها: داوطلبان ، شاهد ، آزمون
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.