سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

انتصاب رئیس ستاد برگزاری چهاردهمین نمایشگاه بین المللی محیط زیست

معاون رئیس جمهور و رئیس سازمان حفاظت محیط زیست در حکمی مجید فدایی را به سمت رئیس ستاد برگزاری چهاردهمین نمایشگاه بین المللی محیط زیست منصوب کرد.

به گزارش گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران ، در حکم معصومه ابتکار خطاب به مجید فدایی سرپرست اداره کل روابط عمومی سازمان حفاظطت محیط زیست چنین آمده است:
نمایشگاه بین المللی محیط زیست از رویدادهای مهم محیط زیستی کشور به دلیل ایجاد زمینه مناسب برای گسترش فرهنگ حفظ محیط زیست و تعامل بین تصمیم گیران با دست اندرکاران و فعالان حوزه محیط زیست بوده، همچنین آوردگاهی برای نمایش آخرین پیشرفت ها و دستاوردهای دوستدار محیط زیست در بخش های مختلف تولیدی و خدماتی کشور به حساب می آید.

نظر به تعهد و تجارب جنابعالی، به موجب این حکم به سمت رئیس ستاد برگزاری چهاردهمین  نمایشگاه  بین المللی محیط زیست منصوب می شوید.

انتظار می‌رود با ارزیابی دقیق نقاط قوت و ضعف ادوار گذشته و برای انجام مقدمات، هماهنگی ها، امور اجرایی مطابق با  ضوابط مورد نظر سازمان و با توجه به ماموریت ها و اهداف کلان و راهبردی در جهت آموزش و ترویج فرهنگ حفاظت از محیط زیست وجلب مشارکت مردم در حفاظت از تنوع زیستی و حیات وحش نسبت به برگزاری این نمایشگاه با رویکردی نوین و پیشرو اهتمام نمایید. همچنین در این نمایشگاه فرصتی برای حمایت از مشاغل، بنگاهها و اقتصاد سبز و همکاری های بین المللی فراهم آورید.

ضرورت دارد تمهیدات لازم برای ایجاد فرآیندهای مربوط به این حرکت مانند ایجاد دبیرخانه دائمی نمایشگاه با همکاری و همراهی سایر معاونت ها، ادارات کل ستادی و استانی تا حصول نتیجه مطلوب و در شأن سازمان صورت گیرد.  امید است با اتکا بر الطاف ایزد متعال، در برگزاری شایسته این رویداد موفق و مؤید باشید.

انتهای پیام/
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.