سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

حجت‌الاسلام والمسلمین صفایی‌نژاد تشریح کرد

جزییات جنایت اخیر گروهک داعش در سربریدن حجت‌الاسلام بطحائی گلپایگانی و خانواده ایشان

رئیس سازمان عقیدتی سیاسی فرماندهی کل قوا با اشاره به این که گروهک تروریستی داعش به خاطر این که اهل بیت عصمت و طهارت را قبول ندارند با برداشت غلط خود از اسلام جنایت می‌کنند و به جهنم می‌روند گفت: این جنایتکاران شکم همسر باردار حجت‌الاسلام والمسلمین بطحائی گلپایگانی را پاره کرده و جنین او را سر بریده و خود ایشان و مادر و دو پسر بچه 4، 5 ساله ایشان را نیز سر بریدند.

به گزارش خبرنگار دفاعی امنیتی باشگاه خبرنگاران؛ حجت‌الاسلام و المسلمین صفایی‌نژاد رئیس سازمان عقیدتی سیاسی فرماندهی معظم کل قوا در اختتامیه پنجمین جشنواره حدیث ارتش جمهوری اسلامی ایران که در سازمان عقیدتی سیاسی ارتش برگزار شد اظهار داشت: هیچ کشوری نیست که قانون اساسی داشته باشد و مرجعی برای تفسیر آن نباشد.
 
وی افزود: کتاب خدا قانون اساسی است و مفسر و مبین می‌خواهد و این مفسر باید معصوم از اشتباه باشد.
 
حجت‌الاسلام صفایی‌نژاد تصریح کرد: پیامبر (ص) و بعد از ایشان امام معصوم (ع) باید همراه قرآن باشد قرآن قانون اساسی است و درباره بیان جزییات احکام نماز، روزه و غیره مفسر می‌خواهد و اگر قرآن می‌خواست همه این احکام را بیان کند هزاران جلد می‌شد.
 
رئیس سازمان عقیدتی سیاسی فرماندهی کل قوا گفت: اسلام صحیح و درست براساس حدیث و تفسیر آن است و می‌بینید کسانی که از حدیث و اهل‌بیت جدا شدند به چه سرنوشتی افتاده‌اند.  
 
وی گفت: گروه تروریستی داعش که اکثرشان مزدور سازمان‌های جاسوسی اسرائیل، آمریکا و انگلیس هستند و به خاطر دلار آدم می‌کشند اما یک عده در میانشان مسلمان هستند اما چون اهل‌بیت عصمت و طهارت را قبول ندارند و با آن ارتباطی ندارند و به قول خودشان فقط قرآن کافی است برداشت غلط و نادرستی از اسلام دارند و هم به جهنم خواهند رفت ضمن این‌که چه قدر جنایت هم می‌کنند.  
 
وی افزود: وقتی یکی از علمای ما به نام بطحائی گلپایگانی به همراه زن و بچه خود به سامرا رفته بود در آن موقعی که داعشی‌ها به عراق حمله کردند ایشان به حرم امامین عسگرین (ع) پناهنده شده بود و سه شبانه‌روز در آنجا بود و بعد از این مدت گرسنگی و تشنگی وقتی می‌خواسته بیرون بیاید و با گوشی موبایل صحبت می‌کرده دو نفر داعشی‌ها می‌بینند که او فارسی‌زبان است و با موبایل صحبت می‌کند و در همان‌جا شکم همسر باردار او را پاره کرده و جنین او را سر می‌برند و مادر و دو پسربچه 4، 5 ساله و بعد هم خود ایشان را سر می‌برند.  
 
حجت‌الاسلام صفایی‌نژاد تصریح کرد: وقتی کسی از اهل‌بیت عصمت و طهارت دور می‌شود و می‌گوید فقط قرآن کافی است و فکر می‌کند کارش درست به چنین سرانجام جنایت‌کارانه‌ای می‌رسد لذا کسی که عمل انتحاری صورت می‌دهد به خاطر این برداشت‌های غلط است و برای دلار نیست.  
 
رئیس سازمان عقیدتی سیاسی فرماندهی کل قوا خاطرنشان کرد: حدیث و روایت یعنی پرنده اسلام دو بال دارد که یک بال آن قرآن و بال دیگرش حدیث است و محال است پرنده یا هواپیمایی بدون یکی از دو بال پرواز کند که امیدواریم شما عزیزان به این احادیث عمل هم بکنید.  

انتهای پیام/
برچسب ها: عقدیتی ، سازمان ، ارتش
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۳
در انتظار بررسی: ۰
محمود
۰۶:۲۷ ۱۹ مرداد ۱۳۹۳
نیروهای رده بالای داعش همشون تعدادی از ارتشیان اسرايیلی هستند که با زر و تزویر افرادی رافریب داده ودر حال از بین بردن ادیان و مذاهب الهی هستند.
سامان
۰۰:۳۰ ۱۹ مرداد ۱۳۹۳
داعشی ها درندگان وحشی قرن اخیرهستند که زادۀ غربیهای ضدبشرندوبرای بریدن سرانسان تعلیم دیده اندحال این انسان مسلمان باشدیامسیحی و... فرقی نمی کند.
محمدرضا
۰۹:۲۵ ۱۶ مرداد ۱۳۹۳
مرگ برداعش