سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

دبیر اتاق تعاون ایران

رشد 60 درصدی شرکت‌های خارجی در نمایشگاه بین المللی صنعت ساختمان

مفتح گفت: در نمایشگاه امسال تعداد شرکت‌های داخلی با رشد 26 درصدی از 825 شرکت به هزار و 40 شرکت و تعداد شرکت‌های خارجی با رشد 60درصدی از 127 شرکت به 204 شرکت افزایش داشته است.

به گزارش خبرنگار اقتصادی باشگاه خبرنگاران، محمد صادق مفتح دبیر اتاق تعاون مرکزی ایران در نشست خبری جزئیات چهاردهمین نمایشگاه بین‌المللی صنعت ساختمان را تشریح کرد.
 
وی گفت: با همکاری صورت گرفته بین شرکت نمایشگاه‌های کشور و معاونت نمایشگاهی اتاق تعاون ایران در تمامی شاخص‌های نمایشگاه نسبت به سال قبل رشد داشته‌ایم.
 
دبیر اتاق تعاون ایران با مقایسه آمارهای سال قبل و نمایشگاه امسال ادامه داد: تعداد شرکت‌های داخلی با رشد 26 درصدی از 825 شرکت به هزار و 40 شرکت، تعداد شرکت‌های خارجی با رشد 60درصدی از 127 شرکت به 204 شرکت افزایش داشته است.
 
وی اضافه کرد: تعداد کشورهای خارجی متقاضی حضور در نمایشگاه نسبت به سال قبل افزایش داشته و سه کشور یونان، اکراین و روسیه اضافه شده است.
 
مفتح با اشاره به حضور شرکت‌های دانش بنیان در نمایشگاه امسال گفت: حضور شرکت‌های دانش بنیان در نمایشگاه نشان از رشد کیفی نمایشگاه امسال دارد و با همکاری اتاق تعاون این میزان نسبت به سال قبل افزایش 100 درصدی داشته و در 48 شرکت به 97 شرکت افزایش داشته است.
 
وی تصریح کرد: از نظر متراژ ، متراژ نمایشگاه 4 هزار مترمربع است که در مقایسه با سال قبل 6 درصد رشد داشته که همه این افزایش درصد ناشی از برنامه‌های هماهنگ در اتاق تعاون ایران است.
 
مفتح گفت: حضور هیئت‌های تجاری آلمان، آذربایجان، روسیه، سوریه، عراق، هند، کره جنوبی و روسیه برای بازدید از نمایشگاه قطعی است.
 
این مقام مسئول ادامه داد: فضای سرپوشیده برای نمایشگاه در مقایسه با سال قبل ارزآوری 73 درصدی داشته است که این میزان در مقایسه با سال قبل 35 درصد رشد داشته است.
 
وی اضافه کرد: کشورها و شرکت‌های فراوانی متقاضی حضور در این نمایشگاه بودند که اتاق تعاون با افزایش 75 درصدی تقاضا روبرو بوده است.  اختصاص غرفه‌ها به شرکت‌ها و اتحادیه‌ها بر مبنای اولویت‌ها بوده است.
 
دبیر اتاق تعاون ایران در پایان خاطرنشان کرد: صنعت ساختمان صنعتی است پیشرو برای توسعه اقتصادی است به همین منظور با توجه به اهمیت بخش تعاون آمادگی همکاری با تمام صنایع کشور از جمله صنعت ساختمان است.

انتهای پیام/
برچسب ها: نشست ، نمایشگاه ، صنعت ، ساختمان
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.